سفید، رئیس شورای اسلامی شهر یزد در گفتگو با تابناک یزد:
رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به مصوبه شورای شهر مبنی بر رونمایی شهرداری یزد از سامانه دسترسی آزاد به اطلاعات در نیمه مرداد ماه، تاکید کرد: در صورتی که این مهم در موعد مقرر تحقق نیابد شهرداری با پیگیری و سوال شورای اسلامی شهر مواجه خواهد شد.
کد خبر: ۶۳۵۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵ 27 July 2018

به گزارش «تابناک یزد»، غلامعلی سفید با تاکید بر اینکه طبق قانون شهرداری یزد موظف به اجرایی مصوبات شورای اسلامی شهر یزد می باشد؛ تصریح کرد: اگر شورای اسلامی شهر مصوبه ای را به شهرداری ابلاغ کند؛ شهرداری موظف است مصوبه مذکور را در موعد مقرر اجرایی کند.
وی در ادامه با اشاره به مصوبه شورای اسلامی شهر یزد مبنی بر رونمایی شهرداری یزد از سامانه دسترسی آزاد به اطلاعات در نیمه مردادماه، افزود: در صورتی که این مهم در موعد مقرر اجرا نشد به عنوان شورا، کی خواهیم که انجام بدهند، پیگیری میکنم و از شهردار سوال میکنیم. البته شهردار در جریان مصوبات هستند و میدانند که باید اجرایی شود.
وی با اظهار بی اطلاعی از روند اجرا شدن این مصوبه، گفت مهندس قمی( عضو دیگر شورای شهر یزد) پیگیر مصوبه هستند و میدانم که کارها در حال انجام است.
سفید با بیان اینکه مصوبات شورای شهر لازم الاجرا است؛ تاکید کرد: نه تنها شهردار و شهرداری یزد بلکه تمامی نهادهای شهری و استانی در حیطه وظایف خود موظف به اجرای مصوبات شوراهای اسلامی شهر می باشند و همه مسئولین مکلف به پیگیری این مهم می باشند.
سفید با تاکید بر اینکه شفاف سازی از ابتدای فعالیت شورای پنجم شهر یزد در دستور کار قرار گرفته است؛ بیان داشت: تعامل با اهالی رسانه، پخش مستقیم جلسات شورای شهر یزد، انتشار آنلاین مصوبات و طرح تفضیلی تنها بخشی از اقدامات شورای پنجم در جهت تحقق بخشیدن به شعار عملکرد شفاف شورای شهر یزد می باشد.
گفتنی است رییس شورای اسلامی شهر یزد پیش از این در مراسم تکریم و معارفه شهردار یزد نیز با اشاره به ضرورت حمایت از شهردار یزد در راستای رسیدن به اهداف کلان توسعه‌ای، گفت: بهبود روش‌های اداری، ساده‌سازی، شفاف سازی و اطلاع رسانی مستمر و تدوین برنامه چند ساله در راستای توسعه شهری از جمله اولویت‌های اجرایی شهرداری و شورای پنجم یزد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار