کد خبر: ۳۴۱۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱ 10 December 2016
به گزارش تابناک یزد، مرحله کشوری یازدهمین دوره مسابقات قرآنی سراسری وزارت نیرو ویژه همکاران و همسران در یزد به اتمام رسید و برگزیدگان مشخص و در آئین اختتامیه از آنان تجلیل شد.
برگزیدگان مسابقات قرآنی وزارت نیرو در یزد +عکس
 
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای یزد؛ در آئین اختتامیه این مراسم که با حضور آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد و مهندس ستار محمودی قائم مقام وزیر نیرو، مهندس علی اکبر مهاجری معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو و حجت الاسلام یزدان پرست مشاور وزیر نیرو و در تالار شهیدعباسپور برگزار شد؛ نفرات اول تا سوم هر رشته به شرح زیر معرفی و سپس مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند.
 
برگزیدگان مسابقات قرآنی وزارت نیرو در یزد +عکس 

در رشته قرائت تحقیق برادران: سعید رفعتی از قزوین، محمدامین آبادیان از فارس و مجید یزدانی از خراسان شمالی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و از آنان تجلیل شد.
در رشته قرائت تحقیق خواهران: اعظم وحدتی فر از کرمان، مریم لسانی از خراسان رضوی و فاطمه آقایی از اصفهان به ترتیب اول تا سوم شدند و از آنها قدردانی صورت پذیرفت.
در رشته قرائت ترتیل برادران: مبین صحاف کاشانی از استان مرکزی، حمیدرضا رستمی از خراسان شمالی و محمد الهی از قزوین به ترتیب به عنوان برگزیدگان اول تا سوم این رشته مورد تجلیل قرار گرفتند.

در رشته قرائت ترتیل خواهران: فاطمه سیفی از لرستان، زهرا اقتداری از اردبیل و شیرین زرنثار از آذربایجان شرقی به ترتیب مقام اول تا سومی را به خود اختصاص دادند و از آنان تجلیل شد.
در رشته حفظ برادران: علی فهیمی از قم، حسین دارابی از مازندران و مهدی اسماعیل زاده از فارس به ترتبیب رتبه های اول تا سومی را از آن خود کردند و از آنان تجلیل شد.
در رشته حفظ خواهران: ربابه زرین از آذربایجان غربی، راضیه سلیمی از تهران و فهیمه تنهایی از اصفهان به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم مورد قدردانی قرار گرفتند.
در رشته مفاهیم برادران: مهدی مومن مقدم از اردبیل، محمدمسعود ناصر از تهران و علی حسنی از زنجان به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم برگزیده و تشویق شدند.

در رشته مفاهیم خواهران: صدیقه امیری نژاد از کرمانشاه، خلود تارا از تهران و زینب پشتدار از کهگیلویه و بویر احمد به ترتیب به عنوان نفرات برگزیده اول تا سوم مورد تجلیل قرار گرفتند.
در رشته زبان آموزی برادران: مجتبی ارغیایی از خراسان رضوی، امید گرایلی از مازندران و عبدالله نجفی از استان مرکزی به ترتیب به عنوان برگزیدگان اول تا سوم مورد قدردانی قرار گرفتند.

در رشته زبان آموزی خواهران: سیده الهام عبدالصالحی از همدان، فاطمه فتاحی از یزد و فاطمه کاظمی گوکی از کرمان به ترتیب منتخبین اول تا سوم شدند و از آنان تجلیل شد.
در رشته تحقیق موضوعی برادران: اباصلت ابراهیمی از اردبیل، محمدرضا اسماعیلی از قم و محمدرضا کیخا از سیستان و بلوچستان به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و مورد قدردانی قرار گرفتند.

همچنین در رشته تحقیق موضوعی خواهران از: مریم السادات سماک از خوزستان، زهره بندی از استان مرکزی و نسرین شادکام از خراسان رضوی به ترتیب به عنوان برگزیدگان اول تا سوم قدردانی و تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار