همزمان با یازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن وزارت نیرو در یزد
کد خبر: ۳۴۰۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰ 09 December 2016
به گزارش تابناک یزد، همزمان با یازدهمین دوره مسابقات سراسری  قرآن وزارت نیرو در یزد جلسه هم‌اندیشی مسئولین فرهنگی و ائمه جماعات صنعت برق استان یزد  با حضور مسئول فرهنگی شرکت توانیر برگزار شد.
در این جلسه حجت‌الاسلام احمد شیخی مسئول فرهنگی شرکت توانیر با تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع) به بیان برخی از ویژگی‌های این امام همام پرداخت.
نشست هم‌اندیشی مسئولین فرهنگی صنعت برق استان یزد +عکس
وی عامل اصلی ارتقاء بخش فرهنگی برق را حمایت مدیران ارشد سازمان‌ها دانست و گفت: استان یزد به دلیل برخورداری از پیشینه تاریخی و فرهنگی غنی، در حوزه‌های فرهنگی و قرآنی، جزء استان‌های برتر است و در ارزیابی‌ها وزارت نیرو از امتیازات بالایی برخوردار هستند.
شیخی نقش ائمه جماعات را در بحث‌های فرهنگی و نماز محوری دانست گفت: فعالیت‌های شاخص فرهنگی متعددی و گسترده ای توسط مسئولین فرهنگی مجموعه شرکت‌های صنعت برق انجام‌شده و روند آن همچنان ادامه دارد.
نشست هم‌اندیشی مسئولین فرهنگی صنعت برق استان یزد +عکس

در ابتدای این جلسه نیز محمدحسن صباغزادگان مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد با اشاره به این‌که جلسات شورای فرهنگی این شرکت بر اساس نظام‌نامه ابلاغی وزارت نیرو به‌صورت منظم برگزار می‌شود، تصریح کرد: فعالیت‌های فرهنگی قرآنی در کنار وظیفه اصلی از ضروریات است و آثار و برکات آن در تحقق اهداف و برنامه‌های شرکت مشهود است.
صباغزادگان ضمن قدردانی از امام جماعت شرکت برق منطقه‌ای یزد در برگزاری باشکوه و منظم نماز جماعت در این شرکت اظهار داشت: تفاهم‌نامه‌ی فرهنگی بین اداره کل تبلیغات اسلامی و شرکت برق منطقه‌ای یزد در زمینه‌های فرهنگی منعقدشده است.
وی ترویج و تعمیق فرهنگ امربه‌معروف و نهی از منکر، حجاب و عفاف، سبک زندگی اسلامی و تقویت بنیان خانواده، ارتقای توانمندی علمی و فرهنگی فرزندان همکاران، تکریم ارباب‌رجوع و مصرف بهینه آب و برق را ازجمله فعالیت‌های فرهنگي این شركت برشمرد.
همچنین در ادامه جلسه دبیران شورای فرهنگی و ائمه جماعات شرکت‌های برق استان به ارائه گزارش و نظرات خود پرداختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار