کد خبر: ۲۴۴۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹ 11 June 2016
مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری مازندران با اشاره به لزوم تدویم و اجرایی شدن آئین‌نامه کمک به معلولان و روشندلان جامعه، گفت: تولید خیر و کمک‌های خیرخواهانه از سوی خیران در جامعه عادلانه توزیع شود.

به گزارش تابناک مازندران/ لطف‌الله آجدانی عصر امروز در جمع معلولان این شهرستان، اظهار کرد: باید مسؤولان جامعه بیشتر از گذشته به معلولان، روشندلان و افراد ناتوان توجه کنند.

وی افزود: مسؤولیت عدم اجرای قوانین و مقررات در رابطه با معلولان و روشندلان ناشی از کم‌کاری مسؤولان در جامعه است و باید با کار بیشتر قوانین و مقررات این اقشار ناتوان مشاهده شود.

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری مازندران با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال را به سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نام نهادند، تصریح کرد: باید مسؤولان و مدیران فراتر از شعار عمل کرده و در میدان اقدام وارد شوند هرچند انتظار می‌رود قول‌هایی از سوی مدیران داده نشود تا عمل کردن به آن دشوار و ناممکن باشد.

این مسؤول با اعلام اینکه باید آئین‌نامه کمک به معلولان و روشندلان تدوین و اجرایی شود، خاطرنشان کرد: در حوزه سلامت خیران مازندرانی بیش از 20 میلیارد تومان یاری‌رسانی داشتند و می‌توان از این ظرفیت بزرگ برای خدمت به معلولان بهره گرفت.

آجودانی با اشاره به اینکه باید تولید خیر و امور خیرخواهانه در جامعه عادلانه توزیع شود، یادآور شد: ولی تاکنون توزیع عادلانه در امور خیر را شاهد نبودیم و این امر محقق نشده است.

وی با تأکید بر اینکه توزیع و تولید عمل خیر در جامعه نامناسب است، بیان کرد: باید مسؤولان و مجمع خیران نشست‌های مختلفی داشته باشند تا کمک‌های مردمی و افراد خیر هدفمند شده و به سوی خیر و پیشرفت سوق داده شوند.

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری مازندران گفت: افراد نابینا و ناشنوای واقعی آن مسؤولانی هستند که حق نابینایان و ناشنوایان را نمی‌بیند و صدای مظلوم آنها را نمی‌شنوند.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار