کد خبر: ۱۱۶۶۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۱ 14 May 2024

به گزارش تابناک مازندران ، نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه غدیر امانتی است مردمی‌ و باید مردمی بماند گفت : نگذاریم مدعیان دروغین غدیر میدان‌دار و پرچم‌داران حمایت از غدیر باشند.


بر اساس گزارش معاونت ارتباطات و رسانه دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در جلسه اعضای ستاد بزرگداشت عید سعید غدیر (دهه ولایت و امامت)، اظهار کرد: سیاستها، راهبردها، اهداف و شیوه کاری این ستاد اهمیت دارد.

وی افزود: همه ما می‌دانیم که در حقیقت غدیر با بعثت تفاوتی ندارد، بعثت معرفی و فرستادن یک فرد به‌عنوان یک راهنمای بشر و پیامبر بود، غدیر هم معرفی یک انسان به‌عنوان راهنمای بشر اما به‌عنوان وصی و امام بود.

آیت الله محمدی لائینی خاطرنشان کرد: بشریت منهای بعثت ضلال مبین و جاهلیت است، بشریت منهای غدیر هم باز همان ضلالت مبین و جاهلیت است.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: اعتقاد باید با عشق همراه باشد، غدیر نماد علم و صفاست و خُم البته خم می نماد مستی عشق است، اگر فقط اعتقاد باشد و مستی عشق نباشد کار به زور پیش می‌رود، ما باید عاشقان ولایت را پیدا کنیم علاوه بر معتقدان به ولایت، برویم دنبال اینکه عشاق را پیدا کنیم.

امام جمعه ساری با اشاره به خواندن صحیح اشعار مربوط به اهل بیت (ع) توسط وفایی در حضور آیت الله کوهستانی، گفت: حیف که از ایشان صدای ضبط شده‌ای ندارد.

عضو خبرگان رهبری بیان کرد: ما هر چه بتوانیم باید در رابطه با غدیر حرکت کنیم، در تمام شهرها و روستاها، کوی و برزن‌ها، دولتی کردن این مناسبت‌های مهم مذهبی همچون نیمه شعبان، عاشورا و غدیر بدترین دلسوزی برای این مناسبت‌هاست و جز آسیب چیز دیگری ندارد، غدیر باید مردمی بماند و این امانتی‌ است مردمی.

این مسئول یادآور شد: نکته دیگر اینکه بسیاری از شهرستان‌ها در خیابان‌ها مواکب غدیر برگزار شد، همچون مواکب ۱۰کیلومتری در تهران، امسال ان‌شاالله دستور خوبی داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه نباید گذاشت جریان حمایت از غدیر و ولایت را مدعیان دروغین غدیر میدان‌دار و پرچم‌دار شوند، عنوان کرد: باید ببینیم ولایت راستین دست چه کسی است، کسانی که با دست خالی در مقابل داعشی‌ها ایستادند، مدعیان دروغین جز به‌وجود آوردن داعش، داعش‌پروری و فضای التهاب، خصومت و کینه، کاری نکردند، یک نفر از اینها برای دفاع از حرم، دفاع مقدس، اغتشاشات گذشته رفتند؟ اما بعدش پرچ‌مدار فاطمیه، غدیر و اینها می‌شوند و از خود حضرت فاطمه (س) هم جلو می افتند ما هیچوقت به مدعیان نادرست ولایت بها نمی‌دهیم. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار