کد خبر: ۲۳۹۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۱ 02 June 2016
بارندگی شدید و جاری شدن سیل به منطقه شهری و روستاهای بخش کجور شهرستان نوشهر خسارت وارد کرد.

تابناک مازندران/ بارندگی شدیدی که بامداد پنجشنبه در این منطقه ییلاقی و کوهستانی آغاز شده بود ، سبب جاری شدن سیل در تعدادی از روستاها و وارد شدن خسارت به بخش های مختلف منطقه شد.
بخش تاریخی و کوهستانی کجور با 62 روستا و 2 نقطه شهری دستکم 12 هزار نفر جمعیت دارد. مرکز این بخش در فاصله حدود 75 کیلومتری جنوب شرقی شهر نوشهر واقع است.
بخشدار کجور پنجشنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت : سیل خسارت سنگینی به بخش کشاورزی ، مسکونی و زیرساخت های روستاهای سریوده ، هزارخال ، صالحان و نیزشهر کجور وارد کرده است .
رستم سیاه سرانی افزود : بیشترین خسارت به زمین های کشاورزی ، تعدادی از واحدهای مسکونی و نیز معابر روستای سریوده وارد شده است.
وی ادامه داد : براثر این حادثه یک بانوی روستایی اهل سریوده نیز بشدت از ناحیه پا آسیب دید که با حضور بموقع نیروهای امداد و نجات به مراکز درمانی منطقه انتقال داده شد.
بخشدار کجور گفت : اگرچه تمامی امکانات ، تجهیزات امدادی و ماشین آلات سنگین در نخستین ساعت وقوع سیل برای امداد رسانی به سیلزدگان گسیل شد ، اما باید مسئولان استانی و محلی هرچه سریع تر برای ارزیابی میزان خسارت های وارده به منطقه اعزام شوند.
سیاه سرانی با قدردانی از همکاری همه جانبه مسئولان نهادهای ذیربط به خاطر امداد رسانی به سیلزدگان روستاهای این منطقه ، افزود : هم اینک امکانات اولیه زندگی مانند موکت ، چراغ والور و مقادیر غذاهای آماده در میان سیلزدگان توزیع شد و علاوه بر آن آب آشامیدنی در شبکه ها جریان دارد و برق این روستاها نیز وصل است .

ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار