نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: باید مراقب باشیم تا شیاطین باعث تفرقه‌افکنی در بین ما نشوند و همیشه حرمت علامت نبوت را که بر سر داریم،نگه داشته شود.
کد خبر: ۱۱۵۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱ 20 October 2015
به گزارش تابناک مازندران  ازشهرستان نوشهر، آیت‌الله نورالله طبرسی عصر امروز در همایش بصیرت عاشورایی ویژه روحانیت غرب مازندران که در مصلی نوشهر برگزار شد، با اشاره به اینکه انقلاب ما از محرم است، اظهار کرد: همان‌طوری که محرم با سخنان امام حسین (ع) پیروز شد و اکنون برای تداوم انقلاب اسلامی، ادامه‌دهنده آن هستیم.
نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه عاشورا سیرت و صورت دارد، افزود: صورت عاشورا در همین سینه‌زنی‌ها، زنجیرزنی‌ها و دسته‌روی‌هاست و سیرت آن همان بصیرت است و نباید به همین طبل و زنجیر اکتفا کرد.
وی گفت: در دوران رژیم شاهنشاهی، رادیو و تلویزیون در دست شاه بود اما امام فقط منبر داشت و با همین منبر به عنوان رسانه سنتی توانست رسانه رادیو و تلویزیون و رژیم طاغوتی را شکست دهد.
طبرسی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی خدمات زیادی انجام داد، افزود: در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی، علمی، راه‌ها و... خدمات فراوانی ارائه شد و روستاهای زیادی از نعمات و برکات انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف بهره‌‌مند شدند.
وی اظهار کرد: اگر در برابر نعمات انقلاب کوتاهی و سهل‌انگاری کنیم و اتفاق ناخوشایندی بیفتد تاریخ ما را قضاوت خواهد کرد و بنابراین روحانیون باید آنچه وظیفه دارند به آن عمل کرده و همواره حرف حق را بزنند.
نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: باید مراقب بود تا شیاطین باعث تفرقه‌افکنی در بین ما نشوند و همیشه حرمت علامت نبوت را که بر سر داریم، نگه داشته شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار