کد خبر: ۱۱۱۷۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰ 02 August 2023

محمود حسینی پور استاندار مازندران از تعدادی از طرحهای اشتغال زایی و عمرانی خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی شهرستان بابل در بخش گنج افروز بازدید به عمل آورد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران در راستای اجرای طرح مفتاح الجنه و عیادت و دیدار مسئولین و افراد خیر با خانواده های نیازمند و بررسی مشکلات آنان، مهندس ابوطالب شفقت استاندار مازندران از تعدادی از خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بابل در روستای درونکلای شرقی، گاوزن محله و بالا گنج افروز به همراه مدیر کل امداد استان و تنی چند از مسئولین و افراد خیر حامی طرح اکرام شهرستان دیدار به عمل آورد.
در این دیدار استاندار مازندران ضمن بررسی مشکلات خانواده ها و روند ارائه خدمات توسط کمیته امداد امام خمینی به خانواده های تحت پوشش این نهاد، از تعدادی از طرحهای اشتغال زایی و ساخت مسکن برای خانواده ها بازدید به عمل آورد.
در این بازدید استاندار مازندران با تاکید بر توجه بیشتر به خانواده های نیازمند گفت: شناسایی استعدادها و ارائه آموزشها و مهارتهای شغلی متناسب با سلیقه افراد توانمند که به دلیل فقر اقتصادی تا الان شکوفا نشده، از مهمترین اهداف کمیته امداد می باشد.
وی گفت: اگر خانواده ای روی پای خودش بایستد و به خودش متکی باشد، افراد آن جامعه پویا و چرخه اقتصادی جامعه رونق خواهد گرفت و کمیته امداد امام خمینی تاکنون خوب به وظیفه خودش عمل کرده و گامهای موثری را برای رفع فقر و محرومیت جامعه برداشته است.
وی خاطرنشان کرد: وظیفه ما و همه دستگاه های اجرایی است که به یاری کمیته امداد برای رفع فقر و محرومیت در جامعه کمک کنیم و کار در کمیته امداد دارای اجر و ثواب مضاعف می باشد. خدمت در کمیته امداد به انسان آرامش روحیه می دهد و باعث تقرب به خدا می شود.
یادآوری می شود کمیته امداد امام خمینی شهرستان بابل 11 هزار و 739 نفر از خانواده های نیازمند و ایتام و سالمندان طرح شهید رجایی را تحت پوشش دارد و در سال گذشته تعداد 38 طرح اشتغالزایی در بخشهای کشاورزی، دامداری، مغازه داری و غیره و 82 مورد طرح های عمرانی ساخت و تعمیر مسکن و تهیه انشعاب آب، برق و گاز به اجرا گذاشته و مبلغ 23 میلیارد ریال اعتبار در قالب مستمریهای نقدی و غیر نقدی، هزینه دارو و درمان، هزینه تحصیلی و فرهنگی و ... پرداخت نموده است. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار