کد خبر: ۱۱۰۴۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۱ 09 May 2023

به  گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی دانشگاه مازندران، دبیرخانه اجرایی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت در دانشگاه مازندران آغاز به‌کار کرد.

بر اساس این گزارش، دکتر مرتضی علویان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و دبیر برگزاری جشنواره با اعلام این خبر افزود: با اعلام وزارت علوم مبنی بر اعطای میزبانی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت به دانشگاه مازندران، دبیرخانه اجرایی این جشنواره در حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه افتتاح و پس از اهدای احکام جشنواره به مدیران کارگروه‌های دبیرخانه اجرایی با حضور دکتر حشمت‌اله علی‌نژاد رییس دانشگاه مازندران، فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

دکتر علویان افزود: تجهیز دبیرخانه اجرایی، بازدید اعضای کمیته های اجرایی از محل برگزاری جشنواره و سالن افتتاحیه جشنواره و برگزاری جلساتی با موضوعات مختلف از جمله بررسی تهیه کتابچه جشنواره و بسته‌های پذیرش، گزارش عملکرد کارگروه‌های اجرایی و بررسی برنامه های پیش رو از جمله اقدامات این دبیرخانه تاکنون است.

یادآور می‌شود: پانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت در ‏‎اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۲ با حضور شرکت‌کننندگانی از دانشگاه‌های داخلی و خارجی به میزبانی دانشگاه مازندران برگزار خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار