تیم هندبال پسران دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان توانست با نتیجه قاطع 23 بر 12 در برابر تیم دانشگاه آزاد اسلامی یزد به پیروزی برسد.
کد خبر: ۲۶۳۱۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹ 20 July 2016

به گزارش تابناک یزد،در بازی نخست مسابقات هندبال دسته 2 دانشجویان دانشگاه آزاد دو تیم اصفهان و یزد در نیمه نخست بازی نزدیک و پایاپای را به نمایش گذاشتند که تیم اصفهان با حداقل اختلاف و با نتیجه 10 بر 9 این نیمه را از آن خود کرد.

در 30 دقیقه دوم بازی ورق برگشت و اصفهانی‌ها موفق شدند تیم خوب و سخت‌کوش یزد را با نتیجه 13 بر سه شکست داده و در مجموع با نتیجه 23 بر 12 به پیروزی برسد.

مربی تیم اصفهان در پایان بازی ضمن ابراز رضایت از بازیکنان تیمش گفت: ضمن عرض تبریک به تیم یکدست یزد، آنها در نیمه اول عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند و بازیکنان کلیدی ما را از کار انداختند.

پرویز احسانی افزود: در نیمه دو با شناختی که از حریف و نقاط ضعف و قوت آنها پیدا کردیم موفق شدیم اختلاف امتیازمان را افزایش دهیم و در نهایت پیروز این دیدار شویم.

وی در پایان از میزبانی خوب دانشگاه آزاد واحد همدان تشکر کرد و افزود: میزبانی همدان به ویژه در زمینه اسکان و امور رفاهی فوق‌العاده است و در مقایسه با شهرهای زیادی که به دلیل شرکت در مسابقات مختلف حضور داشته بهترین عملکرد از آن واحد همدان است.

سرپرست تیم یزد نیز با تبریک به تیم اصفهان گفت: تیم رقیب از چند بازیکن ملی‌پوش بهره می‌برد و طبیعی است که ما نتوانستیم در نیمه دوم بازیکنان قدرتمند این تیم را مهار کنیم.

امید ستوده افزود: تلاش می‌کنیم تا در بازی‌های آتی با تمرکز و اعتماد به‌ نفس بیشتر به مصاف حریفان برویم و این شکست را جبران کنیم.

مسابقات هندبال دسته 2 دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی با حضور 10 تیم از سراسر کشور در سالن ورزشی امام علی(ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان تا چهارم مردادماه برگزار خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار