یک ترامپ و بایدن دیگر در بهشهر
انتخابات داخلی و تعیین سمت هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بهشهر برگزار و #یعقوب اکبرپور سکاندار بازار بهشهر شد. این مطلب بدین معناست که پرویز صدیق باید جایگاهی که مدتها بر آن تکیه زده را به اکبرپور واگذار کند ولی کمی در تحویل اتاق یا همان دفتر کار ریاست جدید مقاومت میکند.
کد خبر: ۹۱۶۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸ 14 November 2020

به گزارش تابناک مازندران ، این مسئله کمی ذهن را به سمت انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سوق می دهد، یعنی پیروزی بایدن و قلدری ترامپ در تحویل ندادن کاخ سفید، البته در مثال جای هیچگونه مناقشه ای نیست و این موضوع یک تلخند اجتماعی است و اکپرپور و صدیق هر دو قابل احترام هستند...

دعوا سر ریاست و جایگاه امری طبیعی است که هر از چند گاهی تیتر جراید میشود ولی نزاع بر سر دفتر کار ریاست اصناف از آن نوبرانه هایی است که ذهن هر نویسنده ای را به نگارش وا می دارد .
رفتار پرویز صدیق که در انتخابات داخلی بعنوان نائب رئیس دوم انتخاب شده رفتاری بیانگر از دلخوری می باشد وگرنه هیچ لزومی بر ادامه این مناقشه وجود ندارد.
صدیق بعنوان وکیل دادگستری و مرد قانون کسی که مدتی طولانی فرمان ریاست اصناف را در دست داشته است باید خوب بداند که تمکین از قانون در اولویت است و پذیرش رای اکثریت واجب است .
جالب است بدانید که هم اکبرپور و هم صدیق از بازاریان مورد وثوق و بزرگ بهشهر هستند ولی این دعوای بچه گانه بر سر تصاحب دفتر از محبوبیتشان در میان کسبه می کاهد و فراموش نکنند در این آشفته بازار ویروس کرونا که آسیب جدی به واحدهای صنفی وارد کرده است تن رنجور و نحیف بازار تحمل تنش از سوی بزرگان را ندارد.
در پایان باید گفت : پرویز جان ؛ داداش گلم : گهی زین به پشت و گهی پشت به زین ، تقدیر را بپذیر و جایگاه را به اکبر پور بسپار ، یقین بدان زمانی فرا می رسد که اکبرپور به مرخصی می رود ، حاج علی اکبر محمدی بعنوان نائب رئیس اول برای خرید به بازار میرود و مطمئنا تو بعنوان نائب رئیس دوم فرصتی کوتاه برای ریاست خواهی داشت ،شاید این اتفاق نادر باشد ولی در طول یکسال یکبار هم که شده چنین اتفاقی خواهد افتاد تا طعم ریاست اتاق را بار دیگر بچشی.
امیدواریم که این دعوای کودکانه هر چه زودتر ختم بخیر گردد و گرنه بازاریان صدیق را ترامپ و اکبرپور را بایدن می پندارند.

حبیب درزیان_ سردبیر هفته نامه هوتو

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار