مدیر کل دیوان محاسبات استان مازندران ؛
دبیرکل شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با مدیرکل دیوان محاسبات مازندران دیدار کرد.
کد خبر: ۱۱۶۴۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۸ 25 April 2024

مهدی رفیعی: به گزارش خبرگزاری تابناک ، درجلسه مشترک علی شیرازی ، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با دکتر حسن بابایی کشتلی، مدیرکل و حسابرسان دیوان محاسبات مازندران ، مسائل و مشکلات این شورا مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر حسن بابایی کشتلی، مدیر دیوان محاسبات مازندران با تقدیر از تلاش های صورت گرفته برای مبارزه با مواد مخدر، گفت: حل مشکل مواد مخدر نیازمند یک همت و تلاش بزرگ و مضاعف است تا افراد و خانواده هایی که در دام این بلای خانمان سوز افتادند را نجات دهیم.

در این دیدار شیرازی با اشاره به وضعیت اعتیاد به مواد مخدر و مشکلات ناشی از آن به ویژه در ابعاد اقتصادی و اجتماعی، گفت: در کنار مراکز مجاز که اغلب با کمک خیران و مردم تامین هزینه می شود، در سطح مازندران دو مرکز بابل و ساری برای ترک اعتیاد و نگهداری معتادان متجاهر راه اندازی شده است.

وی افزود: اهتمام این شورا کمک گرفتن افرادی است که روزگاری گرفتار این بلای خانمان سوز شده بودند و امروز با پاک شدن و برگشت به زندگی، داوطلبانه برای ترک اعتیاد دیگر معتادان تلاش می کنند و لذا مرکز آموزشی را برای این افراد درنظر گرفته ایم.

با اشاره به شرح وظایف این شورا در مبارزه با مواد مخدر، اظهار کرد: کمک و همکاری حسابرسان دیوان محاسبات در انجام وظایف ما بسیار موثر است و آمادگی هرگونه همکاری با این نهاد نظارتی داریم.

در ادامه حسابرسان دیوان محاسبات هم به بیان برخی بررسی های فنی و حسابرسی به ویژه در خصوص ساختمان احداث شده جلسات این شورا پرداختند و مقرر‌گردید با ارائه مشخصات فنی و پاسخ اجمالی به برخی ابهامات، از سوی مدیرکل دیوان محاسبات مازندران بازدید صورت بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار