مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: امسال با توجه به شرایط کرونایی وبر اساس آخرین تصمیمات ستاد مدیریت کرونا در استان اصفهان،سرویس‌دهی اتوبوسرانی به هیئت‌های مذهبی شهر انجام نخواهد شد.
کد خبر: ۸۸۸۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷ 17 August 2020

سیدعباس روحانی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه اظهار کرد: در دهه نخست ماه محرم سال گذشته بیش از ۲۵۰۰ سرویس‌دهی اتوبوس به هیئت‌های مذهبی شهر انجام شد و نزدیک به ۲۰۰ هیئت متقاضی استفاده از خدمات اتوبوسرانی اصفهان بودند، اما امسال با توجه به شرایط کرونایی و دستورالعمل‌های ستاد کرونا به منظور حفظ سلامتی عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) برگزاری دسته‌جات سینه‌زنی و زنجیرزنی ممنوع شده و بالتبع آن سرویس‌دهی اتوبوسرانی به هیئت‌ها نیز انجام نخواهد شد.


او تاکید کرد: رعایت ضوابط و دستورالعمل‌های ابلاغ شده از ستاد مدیریت کرونا در استان اصفهان برای ایام محرم باید مورد توجه قرار گیرد که از جمله موارد آن هیئت‌های مذهبی دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی، به برگزاری مراسم عزاداری در فضا‌های باز به مدت دو ساعت الزام شده‌اند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تصریح کرد: در این ایام سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی طبق روال هر روز از ساعت شش صبح تا ۲۲ شب در تمامی خطوط انجام می‌شود.

او با تاکید بر لزوم ضدعفونی اتوبوس‌های شهر برای حفظ سلامت شهروندان، اظهار کرد: هر شب تمام ناوگان فعال بخش دولتی و خصوصی پس از اتمام خدمات‌رسانی در سه توقفگاه اتوبوسرانی با استفاده از محلول‌های ویژه ضدعفونی می‌شوند.

روحانی ادامه داد: علاوه بر ضدعفونی شبانه، روز‌ها در ابتدا و انتهای خطوط عملیات ضدعفونی و گندزدایی اتوبوس‌های شهر انجام می‌شود، البته انتظار می‌رود مسافران نیز هنگام استفاده از اتوبوس از ماسک استفاده کرده و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار