معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان مرکزی خبر داد:
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان مرکزی از برگزاری کلاس‌های آمادگی، ویژه دانش آموزان مناطق دوزبانه استان، به مدت یک ماه خبر داد
کد خبر: ۷۶۹۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲ 05 August 2019

 

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی، «علی محمد غلامی» با اعلام این خبر افزود: کلاس‌های آمادگی مختص نوآموزان ورودی به پایه اول ابتدایی مناطق دو زبانه از تاریخ ۱۵ مرداد تا ۱۵ شهریور ۹۸ به مدت یک ماه برگزار خواهد شد

وی اظهار داشت: برگزاری کلاس­های آمادگی برای نوآموزان دوزبانه زمینه ساز ورود مؤثرتر وبهتر این گروه به مدرسه خواهد شد.

وی تصریح کرد: اهمیت و نقش آموزش‌های قبل از دبستان در آماده سازی کودکان برای ورود به دوره ابتدایی به ویژه در مناطقی که گویش‌های غیرفارسی دارند بسیار  ضروری به نظر می‌رسد که با تلاش و  همکاری والدین این مهم به بهترین  شکل انجام خواهد شد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی بیان کرد: با برگزاری  این دوره یک ماهه درصدد آن هستیم  تا با کاهش  آسیب‌های آموزشی، اجتماعی و آمادگی هر چه بیشتر دانش آموزان در پایه اول باعث ایجاد آرامش در کلاس و فرصت‌های برابر آموزشی در مدارس باشیم.

وی ادامه داد: این کلاس‌ها به مدت یک  ماه از تاریخ ۱۵ مرداد ماه لغایت ۱۵ شهریور ماه ۹۸ در ۱۲ از ۱۵ منطقه  استان مرکزی برگزار خواهد شد.

غلامی یادآور شد: پیش­بینی می­شود­ درتابستان سال­ جاری بیش از ۲ هزار و ۲۸۶ نفر نوآموز درکلاس‌های آمادگی طرح تابستانی شرکت نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار