کد خبر: ۵۹۹۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰ 03 May 2018
سیزدهمین نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی، وسایل باغبانی و ماهیان زینتی عصر دوشنبه همزمان با نمایشگاه صنایع‌دستی در نمایشگاه بین المللی همدان گشایش یافت.

به گزارش ایرنا؛ مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی همدان در این باره گفت: در این نمایشگاه ۹۰ مشارکت کننده از استان‌های همدان، زنجان، آذربایجان غربی، اصفهان، قزوین، خراسان رضوی، تهران و مرکزی حضور دارند.
حسین رجبیان افزود: در این نمایشگاه انواع گل و گیاه آپارتمانی، انواع نشاء و صیفی‌جات، خاک و کود، انواع چراغ باغ و گلدان، تکثیر و پرورش ماهیان زینتی ارائه شده است.

وی با بیان اینکه واحد‌های صنایع‌دستی متنوعی از سراسر کشور نیز در این نمایشگاه حضور دارند افزود: محصولات این واحد‌ها شامل ترمه، مس و چاقوی زنجان، تزیینات منزل، صنایع برنزی، قلم‌زنی و خاتم، معرق، سفال، زیورآلات و ... می‌شود.

وی ادامه داد: تنوع شرکت‌کنندگان در این دوره از محاسن این نمایشگاه است که می‌تواند پاسخگوی تمامی سلایق در زمینه‌های مختلف باشد.

گفتنی است در ایام برپایی این نمایشگاه و به مناسبت اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت مهدی (عج)، مراسم جشنی نیز با حضور گروه‌های هنری در محوطه باز شرکت نمایشگاه‌ها برگزار می‌شود که می‌تواند جذابیت‌های فراوانی برای بازدیدکنندگان داشته باشد.

سیزدهمین نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی، وسایل باغبانی و ماهی‎های زینتی همزمان با نمایشگاه صنایع‌دستی هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۱ و در روز جمعه از ساعت ۱۰ تا ۲۱ پذیرای مخاطبان است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار