مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان همدان گفت: یکی از مهمترین کانون های خدمت رضوی عمل به فرمایش رهبر معظم در فراخوانی تشکل ها و مجموعه های مردمی بخصوص در عرصه اجتماعی است.
کد خبر: ۱۱۵۲۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱ 01 February 2024

یکی از مهمترین کانون های خدمت رضوی عمل به فرمایش رهبر معظم در فراخوانی تشکل ها و مجموعه های مردمی بخصوص در عرصه اجتماعی است.

به گزارش تابناک همدان به نقل از روابط عمومی کانون های خدمت رضوی شهرستان همدان : "محمد علی دلگرم" مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان همدان در گردهمایی خادمیاران رضوی استان اظهار کرد: با لطف امام رضا(ع) توفیق خدمت به حضرت (ع)را پیدا کردیم و پنجره ای باز شده و باید قدر دان این توفیق باشیم.

وی با اشاره به اینکه گزارش نویسی برای خدمات خادمیاران نشان از نظم و انظباط آنها دارد افزود: انجام این مورد دارای اهمیت ویژه‌‌ ای است.

مهدی صفایی دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان همدان، نیز  در این گردهمایی ضمن عرض خیر مقدم خدمت مهمانان و خادمیاران و یاوران رضوی تصریح کرد: چند سالی است که بحمدالله این فرصت فراهم شده که هزاران عاشق دلباخته در قالب مجموعه ها و تشکل های مردمی سازمان شده درعرصه و موضوعات متنوع مشغول خدمت رسانی و ارائه خدمات عام‌المنفعه به مستمندان در شهر و استان سکونت خود به نام حضرت رضا(ع) می باشد.

یکی از مهمترین ویژگی های کانونهای خدمت رضوی عمل به فرمایش رهبر معظم درخصوص فراخوانی تشکل‌ها و مجموعه های مردمی بخصوص درعرصه اجتماعی است بدین گونه که کانون های خدمت رضوی چه تخصصی و چه عمومی با رصد مسائل ومشکلات و محرومیت موجود جغرافیای محل خدمت خود با بهره گیری ازظرفیت های تخصصی ومهارتی خادمیاران رضوی اقدام به برطرف نمودن مشکلات می‌نمایند.

وی در ادامه به ارائه گزارش عملکرد و اهداف و برنامه های پیش‌رو پرداخت.

در این مراسم تندیس مراسم گردهمایی به رسم یاد بود به آیت‌الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان اهدا شد، همچنین به ۱۴ نفر از خادمیاران رضوی  به مناسبت اعیاد ماه رجب و آغاز دهه فجر انقلاب به قید قرعه هدایای اهدا شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار