مدیرکل امور اجتماعی استانداری تاکید کرد:
مدیرکل امور اجتماعی استانداری در ستاد ساماندهی متکدیان بر ضرورت ساخت یک فیلم مستند بومی در زمینه تکدی گری برای تنویر افکار عمومی و مقابله با این پدیده اجتماعی توسط صدا و سیمای استان ،تاکید کرد.
کد خبر: ۵۷۲۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷ 28 February 2018

به گزارش تابناک قزوین "مریم بیدخام" در نشست ستاد ساماندهی متکدیان که در استانداری قزوین برگزار شد،افزود: باید کمیته ای برای بررسی و شناسایی مکانی دائمی برای جمع آوری و ساماندهی متکدیان سطح شهر تشکیل شود.

وی اضافه کرد: باید با تعامل و مطالبه گری و یادآوری نقش دستگاه ها برای کاهش آسیب های اجتماعی همچون تکدی گری و کنترل آنها اقدام نمائیم.

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین، هم افزایی دستگاه ها به منظور مقابله با آسیب های اجتماعی را ضروری دانست و ادامه داد: متاسفانه چون دستگاه ها در این زمینه منفک و مجزا از یکدیگر اقدام می کنند، معمولا خروجی لازم به دست نمی آید.

این مسئول ادامه داد: باید نسبت به اقدامات لازم برای ساماندهی متکدیان در پایانه ها،سطح شهر و عوارضی ها پیش بینی و برنامه ریزی لازم صورت بگیرد.

وی یادآور شد: از آنجا که بسیاری از متکدیان بومی شهر قزوین نبوده و مهاجرند با صراحت و سهولت بیشتر به تکدی گری می پردازند.

بیدخام ادامه داد:باید با فرهنگ سازی و بهره گیری از ظرفیت سازمان های فرهنگی از قبیل صدا و سیما و جراید نسبت به کمک نکردن به متکدیان اقدام کرد تا کم کم فرهنگ تکدی گری از سطح شهر برچیده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار