برای نخستین بار
مرکز آموزش کوتاه‌مدت جهاد دانشگاهی قزوین با هدف افزایش آگاهی والدین، مربیان و معلمان در زمینه‌ی پاسخ صحیح به سؤالات متعدد کودکان و نوجوانان، برای نخستین بار در استان، سیمنار آموزشی تربیت جنسی کودکان و نوجوانان را برگزار می‌کند.
کد خبر: ۵۵۶۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱ 24 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، تربیت جنسی کودک یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین مسائل در حوزه‌های تربیتی است؛ چراکه نقش مهمی در آینده کودکان ما دارد به‌ویژه آنکه در عصر فناوری ارتباطات و اطلاعات سرعت انتقال پیام و در دسترس بودن انواع اطلاعات و دانسته‌ها توسط رسانه‌های گوناگون چون اینترنت و فضای مجازی، تلویزیون و غیره کودکان ما در معرض خطر هستند.

پیچیدگی‌های دنیای امروز ضرورت آموزش والدین در تربیت جنسی کودکان و رعایت نکات مهم در سبک زندگی ما را صدچندان می‌کند.

مرکز آموزش کوتاه‌مدت جهاد دانشگاهی قزوین برای آموزش والدین و مربیان و نیز انتقال این ضرورت مهم در جامعه، و باهدف افزایش آگاهی والدین، مربیان و معلمان درزمینه‌ی پاسخ صحیح به سؤالات متعدد کودکان و نوجوانان به‌منظور جلوگیری از بروز آسیب‌های روحی و جسمی ممانعت از گرایش فرزندان به منابع غیر معتبر جهت دریافت پاسخ سؤالات، برای نخستین بار اقدام به برگزاری سمینار آموزشی یک‌روزه با عنوان «تربیت جنسی کودکان و نوجوانان» با حضور سیما فردوسی از مدرسان برجسته کشوری کرده است.

بر اساس این گزارش، شرکت در این دوره برای والدین، مربیان و علاقمندان آزاد است و علاقمندانی که تا چهارم بهمن‌ ماه سال جاری در این سمینار ثبت‌نام کنند، مشمول 25 درصد تخفیف می‌شوند.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 9-33236797 تماس گرفته و یا حضوراً به مرکز آموزش کوتاه‌مدت جهاد دانشگاهی قزوین مراجعه کنن

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار