در جلسه مدیریت بحران شهرستان کهگیلویه اعلام شد:
در پی وقوع زمین لرزه شدید در غرب کشور به پاس همدردی با خانواده های قربانیان این حادثه تلخ مدیریت بحران شهرستان کهگیلویه به ریاست فرماندار شهرستان تشکیل جلسه داد .
کد خبر: ۵۲۴۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۷ 15 November 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، فرماندار کهگیلویه در این جلسه با عرض تسلیت این مصیبت عظیم به ملت شریف ایران به خصوص هموطنانمان در استان کرمانشاه اظهار داشت: زلزله امری طبیعی است که تا کنون کسی نتوانسته است مانع وقوع این حادثه طبیعی گردد و چه بسا با وقوع آن در طول دوران حوادث و واقعیات ناگواری اتفاق افتاده است.
علی پوزش گفت: در این برهه از زمان تنها می توان با تکمیل زیرساخت ها اثرات و زیان های حوادث طبیعی را کاهش داد.
وی عنوان کرد: در پی جلسه ستاد مدیریت بحران استان که در استانداری تشکیل شد کاروان کمک های مردمی استان و شهرستان ها به مناطق زلزله زده غرب کشور اعزام می شود. 
فرماندار کهگیلویه بیان کرد: در شهرستان کهگیلویه پایگاه های جمع آوری ثابت و سیار کمک های مردمی با هماهنگی دستگاههای خدمات رسان و امدادی تشکیل و کمک های نقدی و غیرنقدی مردم جمع آوری و برای مناطق زلزله زده ارسال می شوند.
پوزش مهمترین نیازهای زلزله زدگان غرب کشور را تامین پتو، انواع کنسروها، آب و چادر ذکر کرد و گفت: شهروندان کمک های خود را به پایگاه های سیار و ثابت مستقر در شهرستان تحویل دهند.
فرماندار از مسئولان انتقال خون خواست که با توجه به شرایط ویژه و نیاز زلزله زدگان برای دریافت خون از اهدا کنندگان به صورت سه شیفت کارکنند.

خـــــبرنگار سید مصطفی گنجی


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار