محمدامین نیکویی نژاد سرپرست اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد از جان باختن یک جوان حدود ۳۵ ساله در ارتفاعات کوه نیر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۷۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۳ 15 May 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، عصر روز گذشته یک جوان حدود ۳۵ ساله کهگیلویه بویراحمدی به قصد حضور در ارتفاعات کوه نیر، به سمت کوهستان رفته و متاسفانه به دلیلی نامعلوم جان خود را از دست داد.

محمدامین نیکویی نژاد گفت: در ساعت ۱۴:۳۱ روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت در پی تماس با مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ مبنی بر درخواست کمک و انتقال این جوان در ارتفاعات که به گفته همراهان بسیار بدحال بوده و درخواست اعزام بالگرد داشتند و علیرغم ابلاغ ماموریت به کروی پروازی، اما متاسفانه به دلیل شرایط نامساعد جوی، بارندگی، تراکم بالا و ارتفاع کم ابر امکان پرواز بالگرد وجود نداشت.
نیکویی نژاد گفت: بلافاصله پایگاه اورژانس جاده‌ای و تیم کوهستان هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند که متاسفانه در تماس‌های بعدی با همراهان بیمار مشخص گردید که بیمار فاقد علائم حیاتی است و فوت نموده است.
نیکویی نژاد ادامه داد: بعد از ساعت‌ها با تلاش نیرو‌های مردمی، بستگان و نیرو‌های تلاشگر هلال احمر در نیمه شب، جسد به پایین کوه منتقل شد.
وی اضافه کرد: هر چند بر اساس گزارشات مردمی احتمال مسمومیت و گزش مطرح می‌باشد، ولی تا کنون علت روشنی برای فوت این جوان مشخص نشده است.
سرپرست اورژانس ۱۱۵کهگیلویه و بویراحمد در پایان توصیه کرد: هموطنان عزیز در شرایط جوی نامساعد در حد امکان از عزیمت به کوهستان و مناطق صب العبور خودداری نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار