اداره کل هواشناسی هرمزگان با صدور اطلاعیه شماره هشت از تدوام ناپایداری وضعیت جوی و دریایی استان تا پایان هفته خبر داد.
کد خبر: ۴۷۸۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳ 14 August 2017
به گزارش تابناک : در این اطلاعیه آمده است: نقشه های هواشناسی بیانگر تاثیر سامانه کم فشار فصلی (مونسون) روی جنوب شرق کشور و استان هرمزگان است که سبب ناپایداری وضعیت جوی و دریایی استان از روز گذشته (یکشنبه 22 مردادماه ) شده و تا پایان هفته ادامه دارد.
در این اطلاعیه آمده است: با تقویت این سامانه از اواسط هفته علاوه بر ارتفاعات بشاگرد ،ارتفاعات غربی و شمالی و برخی نقاط مستعد مرکزی تحت تاثیر این ناپایداری ها قرار خواهند گرفت.
در اطلاعیه اداره کل هواشناسی هرمزگان اعلام شده است: با فعالیت این سامانه در ساعات بعدازظهر و شب، با رشد ابرهای همرفتی در ارتفاعات و مناطق مستعد استان رگبار باران و رعد و برق و افزایش لحظه ای سرعت باد پیش بینی می شود.
در این اطلاعیه آمده است: در سایر نقاط هرمزگان که شرایط بارشی مهیا نیست با افزایش لحظه ای سرعت باد ،گرد وغبار و کاهش موقتی دید افقی دور از انتظار نیست.
اداره کل هواشناسی هرمزگان در اطلاعیه شماره هشت اعلام کرده است: طی این مدت با توجه به افزایش رطوبت نسبی هوا افزایش نسبی دما نخواهیم داشت ، اما دریا به تناوب تا پایان هفته جاری با افزایش بادهای جنوب شرقی متلاطم و نسبتا مواج خواهد بود.
در شبانه روز گذشته حاجی آباد با 23 درجه سانتی گراد خنک ترین و رودان با 45 درجه سانتی گراد گرم ترین شهرهای استان بودند.
تغییرات دمایی بندرعباس نیز بین 31 تا 37 درجه سانتی گراد بوده است.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار