تابناک هرمزگان- در این نشست، دکتر سالمی، رئیس دانشکده علوم پزشکی غرب استان، گزارشی از نیازها و اقدامات انجام شده در خصوص راه‌اندازی و آغاز فعالیت این دانشکده ارائه کرد.
کد خبر: ۱۱۶۶۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۲ 08 May 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//وی با اشاره به کمبود فضای خوابگاهی در دانشکده بندرلنگه گفت: یکی از مهم‌ترین چالش‌های دانشکده غرب استان، کمبود خوابگاه دانشجویی است. 

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی غرب استان بیان کرد: برای توسعه این دانشکده، باید زیرساخت‌های لازم، از جمله فضای فیزیکی، فراهم شود.

 

دکتر جاودان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، در این نشست از خیرین حوزه آموزش در بندرلنگه تشکر و قدردانی کرد و گفت: "خیرین در راه‌اندازی این دانشکده نقش بسزایی داشتند.

 

وی با اشاره به کمبود اعتبارات، جهت توسعه فضای فیزیکی و زیرساختی عنوان کرد: لازم است با جلب مشارکت بین بخشی و کمک و مساعدت خیرین، بنادر و بنگاه‌های اقتصادی، منطقه نسبت به رفع کمبودهای دانشکده غرب استان اقدام شود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به جایگاه آموزش پزشکی در هرمزگان ابراز کرد: دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در آموزش پزشکی، حائز رتبه در بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور است؛ ایران نیز در سطح دنیا نیز در حوزه علوم پزشکی جزو کشورهای بنام و پیشرو است.

 

دکتر جاودان با تاکید بر اهمیت نقش اساتید در ارتقای سطح علمی و آموزشی دانشکده، گفت: مهمترین رکن دانشگاه اساتید و اعضای هیأت علمی هستند و من به این حرف اعتقاد دارم. شما در آینده می‌خواهید به دانشکده بندرلنگه افتخار کنید، پس اگر برای اعتبار اینجا تلاش کنید، موفق خواهید شد.

 

وی همچنین از دانشجویان خواست که با تلاش و کوشش، سطح علمی و آموزشی خود را ارتقا دهند و تحقیق و پژوهش را در اولویت کاری خود قرار دهند.

 

در ادامه این نشست، رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به همراه رئیس دانشکده غرب استان، نماینده دانشجویان و اعضای شورای صنفی و سایر مسئولان، به بررسی چالش‌ها و راهکارهای توسعه این دانشکده پرداختند.

 

از دیگر مباحث مطرح شده توسط، نمایندگان دانشجویان در این نشست می‌توان به تغذیه دانشجویی، توجه به ورزش دانشجویان با استفاده از ظرفیت سایر ارگانها، تجهیز رختکن دانشجویان در بیمارستان و برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و اردویی اشاره کرد.

معاون آموزشی و دانشجویی و عضو هیئت علمی دانشکده علوم پزشکی بندرلنگه، بعنوان نماینده اساتید دانشکده نیازها، کمبودها و برنامه های آموزشی این دانشکده را تشریح کرد.

در ادامه رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و هیأت همراه در دیدار صمیمانه با دانشجویان دانشکده غرب استان با آنان به گفتگو پرداختند.

بخش دیگری از برنامه های سفر مسئولان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به شهرستان بندرلنگه بازدید مدیران و کارشناسان حوزه درمان دانشگاه از بخش های مختلف بیمارستان شهدا و همچنین مدیران و کارشناسان معاونت غذا و دارو از داروخانه های بخش خصوصی و دولتی در این شهرستان بود.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار