کد خبر: ۴۵۰۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲ 01 July 2017
بازیکن فوتسال کهگیلویه و بویراحمدی تیم ملی فوتسال که چند وقتی است مصدوم شده باید مورد توجه بیشتر مسؤولان ورزش استان قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه استعدادهای ورزشی فوتسال و فوتبال در رده بانوان یکی از پر استعدادترین استان‌های کشور به شمار می‌رود.

در رده بانوان تاکنون بازیکنان زیادی از استان به تیم‌های ملی فوتسال و فوتبال دعوت شده‌اند که برخی نیز در عرصه‌های بین‌المللی برای کشور افتخارآفرینی کرده‌اند.

در این میان دختران فوتسالیست هم استانی در کشور تاکنون نمایش فوق‌العاده‌ای از خود بر جای گذاشته‌اند.

یکی از این بازیکنان فهیمه ارزانی بازیکن مؤثر هم استانی تیم ملی فوتبال است که اکنون به دلیل آسیب‌دیدگی چند وقتی هست که از میادین دور است.

در همین خصوص مهناز آشتیانی استعدادیاب فوتسال و فوتبال در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه بازیکن هم استانی به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شدند که در آینده قطعا نام فهیمه ارزانی در لیست تیم ملی قرار خواهد گرفت.

وی گفت: این بازیکن از تیم ستارگان آریا حتی به تیم ملی نیز دعوت شد که برای حفظ سلامتی این بازیکن ترجیح داده شده که در این مقطع در اردوی تیم ملی حضور نداشته باشد.

به گزارش فارس، باید از این بازیکن توانمند فوتسال هم استانی که نابغه‌ای در فوتسال کشور است بیشتر حمایت کنیم و برای رهایی از بند مصدومیت مسوولان به خصوص متولیان ورزش به ارزانی کمک کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار