رئیس انجمن موسیقی استان سمنان خبرداد:
به گزارش تابناک سمنان، رئیس انجمن موسیقی استان سمنان از برگزاری نخستین دوره شب‌های موسیقی استان سمنان در تابستان امسال خبر داد و گفت: این برنامه برای اولین بار است که در استان برگزار می شود.
کد خبر: ۴۴۹۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳ 28 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، رامین صبری در جمع خبرنگارانبا اعلام این خبر اظهار کرد: این جشنواره مردادماه امسال در سمنان و در سه شب متوالی برگزار می‌شود.

وی از برگزاری نمایشگاهی از تصاویر و آثار نامداران این هنر در این جشنواره خبر داد و افزود: در این نمایشگاه عکس که تیرماه امسال به روی علاقه‌مندان این هنر گشوده خواهد شد به معرفی استادان موسیقی ایران و آثار برتر آنها پرداخته شده است.

این هنرمند موسیقیبا بیان اینکه انجمن موسیقی استان سمنان برای توسعه فعالیت‌ها هشت عنوان برنامه را در سال‌جاری برگزار می‌کند تصریح کرد: نشست تخصصی با کارشناسان و صاحب‌نظران موسیقی استان از دیگر برنامه‌های این انجمن در سال 96 است.

صبری، برگزاری اولین دوره شب‌های موسیقی استان سمنان در تابستان امسال خبر داد و گفت: شب‌های موسیقی استان در سه شب با دعوت از نوازندگان و پیشکسوتان موسیقی استان و با اجرای برنامه تکنوازی و ضبط آثار اجرایی در مردادماه برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری اولین جشنواره آواهای مذهبی استان در محرم امسال خبر داد و اظهار امیدواری کرد با برگزاری این جشنواره به معرفی بخشی از ظرفیت‌های این هنر پرداخته شود.

این فعال هنری همچنین دعوت از ارکستر ملی و اجرای برنامه در آذر ماه و برگزاری اولین مستر کلاس پیانو در سمنان با حضور دکتر پویان آزاده را از دیگر برنامه‌های این انجمن برشمرد.

رییس انجمن موسیقی استان سمنان به برنامه برگزاری همایش موسیقی نواحی و مقامی استان و تجلیل از فعالان موسیقی در بهمن ماه اشاره کرد و گفت: این انجمن در طول سال برنامه‌هایی با هدف بزرگداشت هنرمندان پیشکسوت و قدردانی از تلاش‌هایانها را نیز در برنامهاجرایی سالانه خود نیز دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار