مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری بندرعباس گفت: ساماندهی دستفروشان در ساحل بندرعباس به دستور فرمانداری بندرعباس بوده و دستاوردهای خوبی به دنبال داشته است.
کد خبر: ۳۰۸۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳ 08 October 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مجید زمردی عصر امروز در حاشیه بازدید اعضای شورای شهر بندرعباس از ساماندهی دستقروشان در ساحل این شهر، اظهار کرد: وضعیت خیابان بهادر در گذشته در شأن مردم بندرعباس نبود و در این خیابان در اثر تجمع صدها نفر از دستفروشان شرایط نامناسبی ایجاد شده بود که فرمانداری بندرعباس در سال‌های گذشته دستور این ساماندهی را صادر کرد.

وی افزود: ساماندهی دستفروشان در محل جدید در روبروی بازار در ساحل شهر بندرعباس به دستور فرمانداری صورت گرفت که دستاوردهای خوبی به دنبال داشته است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‎بار با بیان این که پس از ساماندهی دستفروشان در ساحل، نحوه فعالیت آنان نیز مدیریت شده است، خاطرنشان کرد: تمامی دستفروشانی که در بازار ساحلی در حال فعالیت هستند، ساماندهی شده و کارت مخصوص فعالیت دریافت کرده‌اند و اگر از قانون تخطی و یا خلافی را عامل شوند، کارت فعالیت‌شان باطل می‌شود.

زمردی درباره نحوه واگذاری غرفه‌های این سازمان در سطح شهر بندرعباس نیز عنوان کرد: این غرفه‌ها به مزایده گذاشته می‌شود و هرگونه واگذاری از طریق مزایده است تا اجحافی در این زمینه صورت نگیرد.

وی تأکید کرد: 32 کانکس غیرمجاز در شهرک پیامبر اعظم(ص) ایجاد شده که همگی فاقد مجوز هستند و باید در این زمینه اقدامی فوری صورت گیرد چرا که اگر بی‌قانونی در این زمینه باب شود، عملا سلامت مردم به خطر می‌افتد و امکان نظارت بر عملکرد این غرفه‌ها نیز وجود نخواهد داشت.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری بندرعباس گفت: تمامی مراکز عرضه میوه و تره‌بار در سطح شهر بندرعباس تحت نظارت این سازمان قرار دارد و مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفی در این زمینه با بازرسان مستقر ما در محل میادین، موضوع را مطرح و پیگیری کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار