مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: هیجدهمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه دختر سراسر کشور به میزبانی استان قزوین برگزار می شود.
کد خبر: ۲۶۱۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴ 16 July 2016
به گزارش  تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش استان سالار قاسمی دراین باره اظهارداشت: میزبانی هجدهمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه دختر سراسر کشور توسط سازمان آموزش و پرورش استثنایی به قزوین واگذار شده است و میزبان ۱۴۰۰ دانش آموز دختر استثنایی از ۳۱ استان کشور خواهیم بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد:این دوره از مسابقات در رشته های ورزشی والیبال، آمادگی جسمانی، تنیس روی میز، دو و میدانی، گلبال، شطرنج، گویرانی و بوچیا برای دانش آموزان با نیازهای ویژه شنوایی، بینایی، ذهنی و جسمی– حرکتی از ۲۸ مرداد لغایت ۶ شهریور در محل دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) و ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان قزوین برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: استان های قزوین، خراسان رضوی و همدان میزبانی مسابقات فرهنگی، ورزشی دانش آموزان و کارکنان آموزش و پرورش استثنایی کشور را در تابستان سال جاری بر عهده دارند.
 
قاسمی اضافه کرد: استان قزوین با آماده سازی و اعزام گروه های مختلف به سه استان میزبان مسابقات، در مجموع با ۱۴۰ شرکت کننده در مسابقات فرهنگی، ورزشی دانش آموزان و کارکنان، حضوری حداکثری و فعّال خواهد داشت.


منبع: خبرگزاری مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار