شرکت تبرک مدیر جدید روابط عمومی خود را در حالی منصوب کرد که ضرورت پاسخگویی عملی در این مجموعه ضروریست چرا که گرچه مدتی با تبلیغ بسیار توانست اعتماد بسیاری را به خود موقتا جلب کند اما انبوهی از مسائل ، صدای اعتراض آنان را بارها به آسمان رساند!
کد خبر: ۲۴۰۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹ 04 June 2016
به گزارش تابناک رضوی ، گروه کارخانجات صنعتی تبرک به تازگی اعلام کرد که علیرضا صادق زاده به عنوان مدیر جدید روابط عمومی این شرکت منصوب شده است و این درحالیست که به نظر می رسد صرفا به کارگیری یک مسئول در روابط عمومی ولو کارآمدترین، نافی و کافی نیست برای این‌که یک مجموعه پرطمطراق مسئولیت خود را درباره مطالبات سپرده گذاران و مخاطبان نپذیرد.

آیا تغییر روابط عمومی حلال مسائل «تبرک» است؟!

در حکم وی که سوابق رسانه ای نیز دارد، آمده است با توجه به فعالیت های گسترده گروه کارخانجات صنعتی تبرک و حضور شهداب در فرابورس و نیاز به ارتقای سطح آگاهی مخاطبان از آخرین وضعیت تبرک و عملکرد بخش های مختلف این مجموعه، اهتمام ویژه نسبت به انجام وظایف و مأموریت‌های محوله از جمله اطلاع‌رسانی و انعکاس سریع و دقیق برنامه‌ها، بهبود کیفی برنامه‌های رسانه‌ای و خبری، تعامل سازنده با کلیه رسانه‌ها و همچنین ارتقای فضای فرهنگی مجموعه از اهم مسئولیت‌های جنابعالی به شمار می‌آید.

شرکت تبرک سال گذشته با انتشار نامه ای از اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار سرمایه ای خبر تبدیل شدن این شرکت از سهامی خاص به سهامی عام را اعلام کرد که یکی از الزامات ورود شرکت ها به بورس، تبدیل شدن آن به شرکت سهامی عام است.

مجموعه صنعتي تبرّک آنگونه که در سایت خودش اطلاع رسانی کرده با خرید شركت شهداب ناب خراسان در سال ۱۳۷۷ فعاليت خود را در زمينه توليد رب گوجه فرنگي با ظرفيت مصرف ۲۰۰ تن گوجه فرنگي در شبانه روز آغاز نموده است.

این مجموعه همچنین اقدام به سرمایه گذاری، توسعه و خريد كارخانجات همجوار در زمينه توليد سس مايونز در سال ۱۳۸۰، توسعه و توليد آبميوه پاكتي و قوطي و چاي طی سالهای ۱۳۸۳ و ۱۳۸۴، اقدام به خريد ماشين آلات جديد از كشور ايتاليا در زمينه توليد رب گوجه فرنگي و افزایش مصرف گوجه فرنگي به ۱۵۰۰ تن نمود که البته به تعبیر برخی صاحب نظران در راه پدیده شدن در مقاطعی اقدام به فروش سهام نمود که مسائل بسیاری را دچار شد.

امیدواریم حضور این مسئول جدید در روابط عمومی تبرک منجر به عزم مدیران این مجموعه و پاسخگویی در رفتار این شرکت و رفع همه مسائل باشد و در راه نزدیکی به مردم، طرحی نو در اندازند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار