جایگاه سلامت و نظارت بر محصولات غذایی کجاست؟!
رئیس انجمن متخصصان صنایع غذایی ایران از فعالیت پنج هزار کارخانه و کارگاه بدون مجوز مواد غذایی در کشور خبر داد درحالیکه این روزها برخی سس‌های عرضه شده با برند تبرک در مشهد دارای دو لایه چاپ است که انگار برای تغییر و محو تاریخ انقضای گذشته بوده است!
کد خبر: ۱۲۸۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶ 13 November 2015
وقتی رئیس انجمن متخصصان صنایع غذایی ایران به صورت رسمی اعلام می کند که یک سوم کارخانه های محصولات غذایی درکشور بدون مجوزفعالیت می کنند یعنی که شهر شلوعتر از این حرفها شده و عجیب نیست اگر یک شرکت به راحتی سس های تاریخ مصرف گذشته را با تاریخ جدید به خورد مردم بدهد!

حسین عزیزی، رئیس انجمن متخصصان صنایع غذایی ایران در حاشیه بیست و سومین کنگره ملی علوم و صنایع غذایی ایران درمشهد از وجود 15 هزار کارخانه و کارگاه تولید غذا در کشور خبر داد و اظهار تاسف کرد: از این تعداد پنج هزار کارخانه و کارگاه بدون مجوز فعالیت می کنند که این مسئله بسیار خطرناک است.
یکی از مخاطبان تابناک رضوی به تازگی تعدادی از محصولات سس تبرک را خریداری نموده که بانضمام ساندویچ تحویل مشتریان می‌شود درحالیکه متاسفانه دو بار چاپ آرم و مشخصات بر روی جلد و پشت جلد احتمال تقلب یا خطا را به ذهن متبادر می سازد که در هر صورت نیازمند برررسی ناظران بهداشتی و متولیان سلامت مردم است.

بنابراین سس‌های مذکور، یک بار جلد داشته و دوباره بر روی آن‌ها چاپ صورت گرفته که منتظر توضیح قانع کننده و پاسخ مسئولان این شرکت که البته در ماه‌های اخیر وضعیت خوبی ندارد هستیم.

از فعالیت 5 هزار کارخانه مواد غذایی بدون مجوز تا خطا یا تقلب « تبرک » !؟

از فعالیت 5 هزار کارخانه مواد غذایی بدون مجوز تا خطا یا تقلب « تبرک » !؟

از فعالیت 5 هزار کارخانه مواد غذایی بدون مجوز تا خطا یا تقلب « تبرک » !؟
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار