دبیر اجرایی جشنواره با بیان اینکه علاقمندان به شرکت در جشنواره تا 14 بهمن مهلت ثبت نام دارند گفت : همه دانشجویان و دانش آموختگان گرایش‌های مختلف رشته‌های مختلف علوم زیستی از قبیل کشاورزی، ، ژنتیک، سلولی – مولکولی ، و علوم دامی که در زمینه حوزه‌های مختلف ، ژنتیک مولکولی و مهندسی ژنتیک تحقیق می‌کنند، می‌توانند از این کارگاه استفاده کنند.
کد خبر: ۱۶۲۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰ 12 January 2016

دبیر اجرایی جشنواره با بیان اینکه علاقمندان به شرکت در جشنواره تا 14 بهمن مهلت ثبت نام در این کارگاه را دارند گفت : همه دانشجویان و دانش آموختگان گرایش‌های مختلف رشته‌های مختلف علوم زیستی از قبیل کشاورزی، زیست‌شناسی، ژنتیک، سلولی – مولکولی ، علوم پزشکی، محیط زیست و علوم دامی که در زمینه حوزه‌های مختلف پژوهشی ژنومیکس، ژنتیک مولکولی و مهندسی ژنتیک تحقیق می‌کنند، می‌توانند از این کارگاه آموزشی استفاده کنند.

به گزارش تابناک همدان ؛حسین زینل ‌زاده تبریزی با بیان اینکه از پرایمر به عنوان یک ابزار بیوانفورماتیک برای اهداف گوناگونی مانند سنتز بخشی از‌ DNA، همسانه‌سازی ژن، تعیین جهش‌ها، تشخیص عوامل عفونی و نیز تشخیص هویت و موارد جنایی و یا حتی در درمان بصورت آنتی سنس استفاده می‌شود افزود: آشنایی با اصول PCR، واکنش و برنامه PCR، آشنایی با اصول طراحی پرایمر و آشنایی با نرمافزار (Oligo) نرم افزار تخصصی طراحی پرایمر از سرفصل‌های این کارگاه آموزشی است.

وی تصریح کرد : متقاضیان می توانندفرم ثبت نام را از آدرس http://www.jdhamedan.ac.ir دریافت نمایند. این کارگاه 15 بهمن به مدت یک روز در جهاد دانشگاهی استان همدان برگزار می شود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار