بندرعباس- ایرنا- دبیر اجرایی پنجمین جشنواره تئاتر معلولان خلیج فارس گفت: در چهارمین روز از برگزاری این جشنواره چهار نمایش اجرا شد.
کد خبر: ۱۵۳۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۸ 28 December 2015
به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از مهر، سمیره دیناری روز دوشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: صبح امروز نمایش های روز ناشنوا به کارگردانی غلامرضا سبیلی از آباده، آواره به کارگردانی محمد بیژنی نسب از فسا به روی صحنه رفت .

وی افزود: نمایش مکعب به کارگردانی حسن ذاکری از میناب و در راه آبادی به کارگردانی سید صالح زینی پور از یاسوج عصر امروز از ساعت 16 تا 19و 30 دقیقه به روی صحنه می رود.

دیناری خاطرنشان کرد: 16 گروه شرکت کننده در این جشنواره در بخش صحنه ای (جسمی حرکتی- روشندلان)، بخش خیابانی و کودک و نوجوان با یکدیگر رقابت می کنند.

دبیر اجرایی پنجمین جشنواره تئاتر معلولان خلیج فارس گفت : در روز پایانی این جشنواره از هر بخشی یک گروه نمایشی برتر می شود و گروه های برتر نمایشی به جشنواره بین المللی مهر آیین با حضور کشورهای اروپایی و آسیایی راه می یابند.
 
پنجمین جشنواره تئاترمنطقه ای معلولان کشور با حضور 16 گروه نمایشی از استانهای هرمزگان ، خوزستان ،فارس ، بوشهر و کهگیلویه بویر احمد از چهارم دیماه در بندرعباس آغاز شده و مراسم اختتامیه آن ساعت 18فردا هشتم دیماه در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار