معاون دادستان یزد در گفتگو با تابناک یزد:
معاون دادستان یزد گفت:مجموعه دولت اگر از برخی سایت‌های غیرقانونی به واسطه هتاکی و انتشاراخباردروغ گله مند است باید بعنوان شاکی خصوصی به دادسرا شکایت نماید.
کد خبر: ۱۲۶۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰ 10 November 2015
محمد رضا حداد در گفتگوی اختصاصی با تابناک یزد اعلام کرد: محل وقوع جرم اگر کاملا برای یک دستگاه اجرایی مشخص شده است، نباید اینطور خودش بی خیال باشد و ازدادگستری و دادستانی خواسته باشد بعنوان مدعی العموم وارد عمل شود.
وی در ادامه در پاسخ به این سوال که در روزهای اخیر برخی سایت های غیر قانونی هجمه و هتاکی شدیدی را به شخص استاندار یزد( به عنوان عالی ترین مقام دولت در استان) وارد نموده اند، تصریح کرد: نمایندگان استانداری اگر در این زمینه گله و ناراحتی دارند بهتر است اعلام جرم نمایند نه اینکه با سکوت خود انتظاری فراتر از دادگستری داشته باشند.
وی با ارائه این سوال که روابط عمومی استانداری مگر اخبارمجموعه دولت و استانداری را رصد نمی کند؟ افزود: روابط عمومی استانداری یزد باید اخبار دروغ و هتاکی که به مجموعه دولت وارد می شود را رصد نماید تا در صورت تخلف، با شکایت از آنها اعلام جرم نماید.
این مقام قضایی همچنین در پایان گفت:ماده 29قانون کیفری به صراحت اعلام کرده است که اگر خود این دستگاه‌های نظارتی نخواسته باشند به وظایف سیاستی و قانونی خودعمل نمایند خود مرتکب جرم شده اند.
گفتنی است در روزهای اخیر برخی سایت های خبری فاقد مجوز و وابسته به برخی جریان های سیاسی با به کاربردن الفاظی خارج از اخلاق و قانون به شخص استاندار یزد، توهین کرده اند.
این اقدام در شبکه های اجتماعی بازتاب وسیعی داشت و موجی از نارضایتی عمومی به همراه داشت، هرچند استانداری یزد سکوت پیشه کرده بود ولی روز گذشته استاندار یزد در گفتگو با تابناک ضمن تقبیح این رفتار رسانه ای، از دادستانی خواست با این پدیده بی اخلاقی برخورد کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار