کد خبر: ۱۱۶۲۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴ 17 April 2024

محمدرضا جلالی در کارگروه عفاف و حجاب شهرستان لنگرود، کشورها و ملت ها را متاثر از روند جهانی شدن دانست و اظهار کرد: باید برنامه ریزی های لازم را انجام دهیم تا در امواج مهلک فرایند جهانی شدن به آرمان های انقلابی و مقدسات دینی و ارزش های ملی ما آسیب وارد نشود به گزارش تابناک گیلان.
وی عفاف و حجاب را فقط مختص بانوان ندانست و افزود: مردان باید عفیف تر باشند و لذا عفاف و حجاب موجب عفت و صلابت مردان در جامعه می شود؛ البته دشمن از مقوله عفاف و حجاب استفاده ابزاری کرده و می خواهد از زن یک کالای مصرفی بسازد.
فرماندار لنگرود با تاکید بر لزوم تبیین آثار و پیامدهای عفاف و حجاب برای بانوان، تصریح کرد: زنان از حیث کیفی نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می دهند و لذا باید به مقوله زنان بپردازیم و به شبهات مطرح شده در این بخش پاسخ قانع کننده بدهیم.
جلالی با بیان اینکه از ابزارهای ارتباط جمعی برای ترویج عفاف و حجاب استفاده کنیم، گفت: پوشش زنان از مسائل مهم اسلامی است، زیرا زنان می توانند با رعایت حجاب موجب حفظ اعتدال و صلابت جامعه شوند؛ البته دشمن هتاک با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی افراد را به بی حیایی ترغیب می کند.
وی بی حجابی را آسیب اجتماعی دانست و افزود: بایستی با فرهنگ سازی جلوی بی حجابی را بگیریم و برنامه ریزی های لازم را جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب انجام دهیم.
فرماندار لنگرود امر به معروف و نهی از منکر را یک فریضه همگانی دانست و بیان کرد: نیروهای امنیتی و انتظامی صرفا متولی مقابله با بی حجابی نیستند و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب باید در دستور کار همه آحاد جامعه قرار بگیرد.
وی با اشاره به نقش آموزش و پرورش در ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی، اضافه کرد: مسئولان بیش از همه نسبت به رعایت موازین شرعی و قوانین کشور وظیفه دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار