کد خبر: ۱۱۶۳۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶ 22 April 2024

به گزارش تابناک گیلان
محمدرضا جلالی در شورای آموزش و پرورش شهرستان لنگرود، با اشاره به حمایت مردم از اقدام غرورآفرین سپاه پاسداران در عملیات وعده صادق، اظهار کرد: حضور ملت ایران در صحنه های انقلاب یک پشتوانه محسوب می شود.
وی با تاکید بر لزوم تبیین دستاوردهای عملیات وعده صادق و انتقال اثرات بزرگ آن به آحاد جامعه، افزود: به واسطه حمایت های مردم از نیروهای مسلح خود، شاهد ناکامی دشمنان در اقدام مذبوحانه اخیر بودیم.
فرماندار لنگرود آموزش و پرورش را مغز متفکر نظام تربیتی و اجرایی کشور دانست و عنوان کرد: آموزش و پرورش با استفاده از ساز و کارهای خود، دستاوردهای عملیات وعده صادق را در جامعه جاری و ساری کند.
جلالی مقوله عفاف و حجاب را جزو مطالبات رهبر انقلاب دانست و ضمن قدردانی از اقدامات خوب فراجا، عنوان کرد: به دنبال فرهنگ سازی عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر هستیم که نقش آفرینی آموزش و پرورش بسیار اثرگذار است.
وی با بیان اینکه آحاد جامعه در امر فرهنگی موظف هستند، گفت: تکلیف دستگاه ها در فرهنگ سازی عفاف و حجاب مشخص است.
فرماندار لنگرود با تاکید بر لزوم احیای هویت ملی و دینی، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش کانون احیای هویت ملی و دینی است و به واسطه گستردگی مخاطبان خود، اثرگذاری بالایی دارد؛ در واقع فرهنگیان مرجع مردم هستند و باید از این ظرفیت برای ترویج زیست عفیفانه استفاده کنیم.
وی با اشاره به نقش آموزش و پرورش در مدیریت پسماند، اضافه کرد: مدیریت پسماند به فرهنگ سازی کاهش تولید زباله و تفکیک از مبدا نیاز دارد و لذا آموزش و پرورش باید مهارت های زندگی اجتماعی را به دانش آموزان بیاموزد.
جلالی با بیان اینکه در طول سال باید از معلمان قدردانی کنیم، گفت: نقش فرهنگیان در احیای فرهنگ ایرانی اسلامی برجسته است و باید از این ظرفیت برای پیوند زدن علم آموزی و دیانت استفاده کنیم.
وی از تشکیل ستاد بزرگداشت هفته معلم در شهرستان لنگرود و اجرای برنامه های کمی و کیفی در سطح مدارس و دستگاه ها خبر داد و بیان کرد: از مقام معلم و عالم تجلیل خواهد شد.
فرماندار لنگرود همچنین خواستار غنی سازی اوقات فراغت شد و بر احصای ظرفیت های فرهنگی و هنری و ورزشی شهرستان تاکید کرد و ادامه داد: از فرصت اوقات فراغت دانش آموزان برای فرهنگ سازی استفاده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار