معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از انجام بیش از پنج هزار بازدید نظارتی در قالب ستاد خدمات سفر تا سوم فروردین ماه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۰۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۲ 23 March 2024

به گزارش تابناک اردبیل، یحیی نجارقابل ۴ فروردین گفت: از ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ و در قالب کمیته نظارتی ستاد خدمات سفر تا کنون بیش از پنج هزار بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری و تمامی واحد‌های خدمات‌رسان استان انجام شده است.

معاون گردشگری استان اردبیل افزود: بازدید‌های نظارتی توسط اکیپ‌های مشترک ادارات مختلف و همچنین به صورت مستقل توسط کارشناسان دستگاه‌های مختلف از جمله کارشناسان اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل به منظور نظارت بر کیفیت خدمات ارائه شده به گردشگران نوروزی انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: تا کنون در طی این بازدید‌ها بیش از ۸۷۰ مورد تذکر، ۷۵ مورد تشویق، ۱۲۰ مورد اخطار و ۱۳ مورد تعلیق و تعطیلی مراکز متخلف از سوی واحد‌های نظارتی انجام شده است تا از ارائه خدمات نامطلوب جلوگیری شود.

نجارقابل ادامه داد: بازدید‌های نظارتی از تمامی واحد‌های خدمات‌رسان، از جمله مراکز اقامتی، تاسیسات گردشگری، رستوران‌ها، واحد‌های خدماتی بین‌راهی و سایر حوزه‌های فعال در قالب سفر‌های نوروزی انجام می‌شود.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار