مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان از نصب و ارتقاء ۱۹ سایت تلفن همراه با مبلغ اعتباری ۸۶۴ میلیارد ریال در یک ماه اخیر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۹۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹ 18 March 2024

به گزارش تابناک کرمان، حسین ساجدی عصر، ۲۸ اسفندماه در جمع خبرنگاران گفت: در یک ماه اخیر با احداث ۱۲ سایت جدید و ارتقاء هفت سایت در روستا‌های شهرستان‌های بم، شهربابک، فاریاب، جیرفت، عنبرآباد، کرمان، کوهبنان، منوجان، نرماشیر، رفسنجان، انار، بافت، سیرجان و فهرج به اینترنت پرسرعت دسترسی پیدا کردند.

وی با اشاره به شتاب بخشی به روند اجرای شبکه ملی اطلاعات و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی پایدار، پرسرعت و امن در مناطق روستایی اظهار کرد: در ۴۳ روستای شهرستان‌های کرمان جمعاً ۴۹۷۴ خانوار و پوشش جمعیتی ۱۶ هزار و ۱۰۸۶ نفر با اعتباری بالغ بر ۸۶۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری با کیفیت مناسب به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان در افزود: در همین راستا با راه‌اندازی ۱۹ سایت جدید تلفن همراه مجهز به تکنولوژی نسل دوم، سوم و چهارم و ارتقاء چند سایت به تکنولوژی نسل چهارم، هم‌استانی‌ها از اینترنت پرسرعت و خدمات منحصر به فرد آن برخوردار شدند.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار