کد خبر: ۱۱۵۵۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰ 25 February 2024

به گزارش تابناک مازندران ، سیدمحمود حسینی پور، مقام عالی دولت در مازندران، با صدور پیامی، فرارسیدن سالروز ولادت خجسته قائم آل محمد (ص)، حضرت مهدی موعود (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان را تبریک گفت و از مجاهدت های حافظان امنیت ایران اسلامی قدردانی کرد. ‎ ‎ ‎


بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روزی؛ بشریت با قدم های الهی و سبز آن منجی یگانه از بندهای بی عدالتی و ستم رهایی خواهد یافت و مستضعفان در سایه حکومت آن امام همام، طعم دادگستری و آزادی و عدل را خواهند چشید.

امروز جهان؛ نیازمند قدوم مبارک قائم آل محمد (ص) است تا جهانی را که در کوره ظلم و ستم مستکبران و جائران می سوزد به گلستانی ابدی مبدل سازد و تمامی دردهای بشریت را تسکین بخشد.

نامگذاری نیمه شعبان؛ سالروز میلاد خجسته حضرت صاحب العصر والزمان، حضرت مهدی موعود ( عج الله تعالی فرجه الشریف ) به نام سربازان گمنام و فداکار آن امام همام که در عین بی نشانی و عدم طلب نام و عنوان در راه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و تامین امنیت کشور مجاهدت می ورزند و در برابر نیرنگ ها و توطئه های دشمنان قسم خورده انقلاب با چشمان بینا؛ هوشیارانه از باریکه های امنیتی ایران اسلامی پاسداری می کنند، مایه مباهات برای این عزیزان جان برکف و ایثارگر است.

سربازان گمنام امام زمان (عج)؛ جان برکفانه در حوزه های دیگر امنیتی و اطلاعاتی استان نیز فعال هستند که نشانگر سهم و نقش والای آنان در پایدار کردن امنیت در بخش های اقتصادی و

 

مبارزه با عوامل ناپایدارکننده اجتماعی، اقتصادی و نظایر آن است که در این مجال و روزهای مبارک از مجاهدت های این عزیزان قدردانی می نمایم.

فرارسیدن خجسته میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود (عج) را به محضر مردم شریف ایران اسلامی، بویژه مردم ولایتمدار دیار علویان، مازندران عزیز و همچنین روز سربازان گمنام امام زمان (عج) را به همه عزیزان سختکوش وزارت اطلاعات، به ویژه مدیرکل و همکاران محترم اداره کل اطلاعات استان ایلام تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند قادر متعال، تعجیل در فرج مبارک آن حضرت و سربلندی همه مسلمین و مستضعفین جهان و عزت بیش از پیش ملت بزرگ ایران بویژه هم استانی های عزیر مسئلت می نمایم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عرصه امنیت، فرارسیدن سالروز میلاد مسعود یگانه منجی عالم بشریت و هفته سربازان گمنام بقیه الله الاعظم را به همه تلاش گران و حافظان سربلند امنیت و آرامش کشور و استان قم تبریک عرض نموده و با قدردانی از زحمات و مجاهدت‌های شبانه روزی این عزیزان، از درگاه خداوند منان، تعجیل در فرج آن حضرت و عزت و اعتلای روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسألت دارم.

سیدمحمود حسینی پور 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار