هشت طرح عمرانی برق‌رسانی شهرستان دامغان هم‌زمان با دهه مبارک فجر افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۵۳۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹ 10 February 2024

به گزارش تابناک سمنان، هشت طرح عمرانی برق‌رسانی شهرستان دامغان ظهر امروز به مناسبت چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی با صرف اعتباری به مبلغ ۲۳۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.

سیدمحمدحسین ترابی، مدیر توزیع برق شهرستان دامغان در این زمینه گفت: طرح اصلاح ۳۰۰ متر شبکه و تعویض پایه‌ها برای بهبود روشنایی معابر میدان امام حسین (ع) تا میدان پسته با مبلغ چهار میلیارد ریال و طرح احداث پنج هزار و ۲۳۵ متر شبکه فشارمتوسط هوایی و زمینی برای توسعه فیدر جدید پست ۶۳ کیلوولت تاریخانه با اعتبار ۲۲ میلیارد و ۵۲ میلیون ریال ازجمله طرح‌های افتتاحی به شمار می‌روند.

وی ادامه داد: همچنین طرح بهینه‌سازی ۲۲ هزار و ۵۰ متر شبکه فشارضعیف سیمی و تبدیل به کابل خودنگهدار در روستا‌های برم، مهمان‌دوست، حسین‌آباد دولاب، جزن، کلاته ملا و توچاهی با مبلغ ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال، طرح نصب تجهیزات هوشمندسازی شبکه با مبلغ ۹۵ میلیارد ریال و طرح تقویت ۱۷ دستگاه پست هوایی برای تأمین برق متقاضیان جدید با مبلغ ۱۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال از جمله طرح‌های افتتاح‌شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان دامغان افزود: طرح تعویض یک دستگاه اتوبوستر در محور دامغان- معلمان با هزینه ۷۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال و طرح احداث چهار هزار و ۳۵۰ متر شبکه فشارمتوسط و فشارضعیف هوایی به همراه نصب ۲ دستگاه پست هوایی با ظرفیت ۷۵ کیلوولت آمپر برای تأمین برق منطقه عشایری لارکو، سایت نهضت ملی مسکن دیباج و شهرک جدیدالاحداث قدرت‌آباد با اعتباری به مبلغ ۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در قالب طرح‌های افتتاحی دهه فجر هستند.

ترابی خاطرنشان کرد: طرح توسعه هشت اصله پایه تلسکوپی و ۱۷ دستگاه سرچراغ روشنایی، خروجی کلاته به سمت دیباج نیز با هزینه‌ای به مبلغ سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار