رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد استان سمنان از صدور ۱۲۹ فقره پروانه کاربرد نشان استاندارد در این استان سمنان طی یک سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۲۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۴ 16 April 2024

به گزارش تابناک سمنان، سیده ربابه عمادی ۲۸ فروردین ماه و به بهانه ۱۰۰ سالگی استاندارد با اعلام این خبر اظهار کرد: علامت استاندارد ایران نشانگر کیفیت محصول تولیدکننده یا الزام ارائه‌کننده خدمت به رعایت ضوابط و موازین و استمرار انطباق مشخصات کالا با استاندارد‌های ملی و همچنین اطمینان خاطر در مصرف کننده است.
وی عنوان کرد: در سال گذشته در اداره کل استاندارد استان سمنان، تعداد ۱۲۰ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و ۹ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی برای فرآورده‌های واحد‌های تولیدی این استان صادر شد.

عمادی تصریح کرد: بر اساس برنامه ابلاغی سازمان ملی استاندارد ایران، صدور ۱۰۰ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری بر عهده اداره کل استاندارد استان سمنان بوده است که خوشبختانه طی یک سال گذشته در استان سمنان شاهد تحقق ۱۲۰درصدی عملکرد در این شاخص بودیم.

رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد استان سمنان اضافه کرد: پروانه‌های صادر شده در صنایع ساختمانی و معدنی، برق و الکترونیک، شیمیایی، غذایی و کشاورزی و مکانیک و فلز شناسی، بسته بندی و سلولزی، نساجی و چرم، خودرو و نیروی محرکه، ایمنی، سلامت، انرژی و محیط زیست بوده است.
وی به اهمیت نشان استاندارد و توجه به استانداردسازی در حوزه تولید و خدمات پرداخت و خاطرنشان کرد: هر قدر در زمینه استاندارد سازی محصولات و خدمات در جامعه تلاش و کوشش شود موجبات رشد اقتصادی کشور بیشتر فراهم می‌گردد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار