به مناسبت چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی، هشت پروژه عمرانی برق‌رسانی شهرستان دامغان با اعتبار 238 میلیارد و 800 میلیون ریال افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۱۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵ 28 January 2024

به گزارش تابناک سمنان، سیدمحمدحسین ترابی، مدیر توزیع برق شهرستان دامغان پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت چهل و پنجمین بهار انقلاب، هشت پروژه عمرانی برق‌رسانی شهرستان دامغان با صرف اعتباری به مبلغ ۲۳۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال افتتاح می‌شود.

وی گفت: پروژه اصلاح ۳۰۰ متر شبکه و تعویض پایه‌ها برای بهبود روشنایی معابر میدان امام حسین (ع) تا میدان پسته با مبلغ چهار میلیارد ریال و پروژه احداث پنج هزار و ۲۳۵ متر شبکه فشارمتوسط هوایی و زمینی برای توسعه فیدر جدید پست ۶۳ کیلوولت تاریخانه با اعتبار ۲۲ میلیارد و ۵۲ میلیون ریال در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

مدیر توزیع برق شهرستان دامغان ادامه داد: پروژه بهینه‌سازی ۲۲ هزار و ۵۰ متر شبکه فشارضعیف سیمی و تبدیل به کابل خودنگهدار در روستا‌های برم، مهمان‌دوست، حسین‌آباد دولاب، جزن، کلاته ملا و توچاهی با مبلغ ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و پروژه نصب تجهیزات هوشمندسازی شبکه با مبلغ ۹۵ میلیارد ریال ازجمله پروژه‌های افتتاحی به شمار می‌روند.

ترابی افزود: پروژه تقویت ۱۷ دستگاه پست هوایی برای تأمین برق متقاضیان جدید با مبلغ ۱۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال، پروژه تعویض یک دستگاه اتوبوستر در محور دامغان- معلمان با هزینه ۷۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال و همچنین پروژه احداث چهار هزار و ۳۵۰ متر شبکه فشارمتوسط و فشارضعیف هوایی به همراه نصب ۲ دستگاه پست هوایی با ظرفیت ۷۵ کیلوولت آمپر برای تأمین برق منطقه عشایری لارکو در دهه فجر افتتاح می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سایت نهضت ملی مسکن دیباج و شهرک جدیدالاحداث قدرت‌آباد با اعتباری به مبلغ ۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال و پروژه توسعه هشت اصله پایه تلسکوپی و ۱۷ دستگاه سرچراغ روشنایی و خروجی کلاته به سمت دیباج با هزینه‌ای به مبلغ سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در قالب پروژه‌های افتتاحی دهه فجر هستند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار