رئیس کمیته امداد شهرستان چالوس گفت: با کمک حامیان و خَیِّرین و با همکاری مراکز نیکوکاری تعداد ۳۳ نفر از مددجویان کمیته امداد شهرستان چالوس در قالب اردوی شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۱۱۴۸۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲ 13 January 2024

به گزارش تابناک مازندران، احمد عاشوریان در این خصوص گفت: اعزام مددجویان به اردوهای شوق زیارت با هدف تقویت روحیه معنوی خانواده‌های تحت حمایت و ترویج فرهنگ ناب اهل بیت (ع)، افزایش نشاط، تقویت رفتارهای دینی و تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی دینی و اسلامی با استفاده از ظرفیت حامیان، خَیِّرین و کمک‌های مردمی به اجرا گذاشته می‌شود.

 

اعزام ۳۳ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد چالوس به اردوی شوق زیارت  

وی افزود: با کمک حامیان و خَیِّرین و با همکاری مراکز نیکوکاری تعداد ۳۳ نفر از مددجویان کمیته امداد شهرستان چالوس در قالب اردوی شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام شدند.

رئیس کمیته امداد شهرستان چالوس با بیان اینکه در این کاروان زیارتی زنان سرپرست خانوار و فرزندان تحت حمایت این نهاد به عنوان زیارت اولی‌ها به مشهد مقدس، اعزام شدند، تصریح کرد: هزینه‌های این اعزام از محل کمک‌ها و مساعدت‌های حامیان و خَیِّرین و پیگیری مراکز نیکوکاری تامین گردید.

عاشوری ادامه داد: در این اردوهای زیارتی، مددجویان از کلاس‌های آموزشی عفاف و حجاب، سبک زندگی، مشاوره خانواده، اهدای بسته‌های فرهنگی و همچنین اطعام غذای تبریکی آستانه قدس رضوی بهره‌مند می‌گردند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار