مسوول سازمان تبلیغات اسلامی شیروان، از اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی در دهه بصیرت خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۵۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷ 27 December 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی، محمد معلم، مسوول سازمان تبلیغات اسلامی شیروان اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی شیروان به‌مناسبت دهه بصیرت در نظر دارد برنامه‌های متنوعی اجرا کند.

وی گفت: برگزاری همایش تجلیل از زنان تاثیرگزار متمرکز در موضوع مقاومت و پایداری زن و خانواده و عرصه‌های مختلف از برنامه‌های درنظر گرفته شده است.

مسوول سازمان تبلیغات اسلامی شیروان افزود: برگزاری دوره آموزشی با نام بانوان تمدن‌ساز و پویشی بنام «قدردانیم» از جمله برنامه‌های دیگر است که فرزندان قدردان مادران هستند.

معلم تصریح کرد: همچنین قدردان سردار سلیمانی هستیم و در ایام بصیرت و سالروز شهادت سردار در کف میدان کار‌های خوبی را به یادگار بگذاریم.

وی اعزام ۱۴ مشاور خانواده به ۱۴ روستا را از دیگر برنامه‌های این ایام دانست و بیان کرد: این مشاوران مباحث مشاوره و خانواده را بحث خواهند کرد.

این مقام مسوول با اشاره به شناسایی خانواده‌های کم‌برخوردار در شیروان خاطر نشان کرد: در ۱۵ نقطه شهر ۲۸۰ بسته معیشتی در سالروز میلاد حضرت فاطمه (س) توزیع خواهد شد.

وی از هماهنگی با ۱۵ روستا جهت ایاب‌و‌ذهاب به‌صورت رایگان خبر داد و گفت: مقرر شد در سالروز شهادت سردار دلها، به عشق سردار و سالروز میلاد بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) به نیت و نذر حضرت زهرا (س) تاکسی‌ها و مینی‌بوس‌ها به‌صورت رایگان اهالی را جابه‌جا کنند.

معلم از مسابقه عکس نوشته، عکس نگاشته و طراحی از وصیت‌نامه شهید سلیمانی و بهترین انتشار آن در فضای مجازی خبر داد و تصریح کرد: به ۵ نفر برگزیده هدایای ویژه‌ای تعلق خواهد گرفت.

مسوول سازمان تبلیغات اسلامی شیروان از شکل‌گیری حلقه‌های بصیرتی در ۵۸ مسجد و تشریح ۹ دی و فتنه سال ۸۸ توسط مبلغین این سازمان در این جلسات خبرداد و بیان کرد: با ۲۷ روستا رایزنی شده که سالروز ولادت حضرت زهرا (س) ذبح گوسفند و توزیع اطعام انجام گیرد.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار