استاندار خراسان شمالی، عفاف و حجاب را دارای یک مبنای دینی و قانونی دانست که همگان ملزم به رعایت آن هستند.
کد خبر: ۱۱۶۲۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۰ 15 April 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد در جلسه عفاف و حجاب که امروز (۲۶ فروردین ماه) با حضور قریب به ۴۰ دستگاه اجرایی در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: حجاب و عفاف علاوه بر مبنای دینی و قانونی، یک هنجار عرفی است و همه مکلف به رعایت آن هستند.

وی بیان کرد: رعایت حجاب، امری شرعی و قانونی است و همگان باید مقید به رعایت قانون و احترام به آن باشند.

حسین نژاد، حمله به اعتقادات دینی، عفاف و حجاب و رواج بی حجابی را از دسیسه‌های دشمن دانست و افزود: برنامه ریزی و انسجام در این خصوص باید در تمام دستگاه‌ها وجود داشته باشد تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

استاندار در بخش دیگری از سخنان خود، به عملیات موفقیت آمیز و غرور آفرین سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: حمله هوشمندانه و اقدام تنبیهی سپاه پاسداران در پاسخ به شرارت‌های رژیم جعلی اسرائیل، موجب شادی دل مردم شد.

گفتنی است در این جلسه بر اطلاع رسانی از قوانین مربوط به عفاف و حجاب و حفظ فرهنگ و ارزش‌های اجتماعی و حفظ ارکان خانواده تاکید شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی نیز در این جلسه، موضوع عفاف و حجاب در بین بازاریان و اصناف، واحد‌های صنفی مختلف و عاملان فروش، مراکز آموزشی و... در جامعه را مورد توجه قرار داد و افزود: نباید با بی مبادلاتی برخی معدود در این حوزه، ارزش‌ها خدشه دار شود.

حسن ناهیدی همچنین توجه به عفاف و حجاب در تمام حوزه‌ها و اقدامات فرهنگی و ارشادی را مورد توجه قرار داد و گفت: مسئولان دستگاه‌ها مکلف به اندیشیدن تدابیر لازم و هماهنگی در اجرای طرح‌های در دست اقدام هستند.

ترویج بی حجابی در جامعه، توطئه دشمن است

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد نیز در این جلسه، موضوع دسیسه و حمله دشمن به ارزش‌ها را مورد توجه قرار داد و افزود: یکی از پایه‌های قوت نظام، پایبندی به ارزش‌ها است و امروز دسیسه و توطئه‌های دشمن در حوزه عفاف و حجاب و رواج بی حجابی و به عنوان یک حمله قلمداد می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری ضمن بیان اینکه اغلب مردم مقید به حجاب هستند، اظهار کرد: دشمنان بر روی رواج بی حجابی و از بین بردن ارزش‌های دینی سرمایه گذاری کرده اند و باید جوانان در این زمینه توجیه شوند.

وی ضمن اشاره به حملات گسترده سپاه پاسداران به اسرائیل غاصب گفت: امیدواریم این عملیات موفقیت آمیز، شروعی برای سقوط رژیم غاصب صهیونیستی باشد.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار