خدمت‌رسانی متخصصان صنعت برق به مناطق روستایی شهرستان دامغان تقویت می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۳۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰ 20 October 2023

به گزارش تابناک سمنان، محمدحسین ترابی، مدیر توزیع برق شهرستان دامغان پیش از ظهر امروز در حاشیه اجرای یک طرح برق‌رسانی در این شهرستان، از رفع ضعف ولتاژ و بهینه‌سازی شبکه توزیع برق و اصلاح و بهبود روشنایی معابر روستای امروان این شهرستان خبر داد.

وی افزود: این اقدام در راستای رفع مشکل افت ولتاژ و همچنین فراهم آوردن شرایط روشنایی ورودی و برخی از مناطق داخل روستا و با تلاش و پیگیری‌های صورت‌گرفته واحد برنامه‌ریزی، مهندسی و بهره‌برداری توزیع برق شهرستان دامغان صورت پذیرفته است.

مدیر توزیع برق شهرستان دامغان افزود: تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار به میزان ۵۰۰ متر، اصلاح و تعویض هشت اصله پایه‌های روشنایی معابر با اهداف رفع کانون خطر، بازپیرایی شبکه، بهبود ضعف ولتاژ مشترکین و اصلاح ساختار روشنایی معابر در مدت سه روز کاری از مهم‌ترین اقدامات این مدیریت در انجام این پروژه بوده است.

ترابی اضافه کرد: تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار به‌خصوص در روستا‌ها علاوه بر کاهش تلفات انرژی الکتریکی و خاموشی‌های ناخواسته ناشی از برخورد اجسام با شبکه می‌تواند در افزایش قابلیت اطمینان شبکه و افزایش رضایتمندی مشترکان نیز نقش به‌سزایی داشته باشد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار