دانشجوی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان در مرحله نهایی بیست‌‌وهشتمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور درخشید و مقام برتر را کسب کرد.
کد خبر: ۱۱۳۰۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲ 05 October 2023

به گزارش تابناک کرمان، حانیه علی‌پور دانشجوی برتر بیست وهشتمین المپیاد علمی کشوری از دانشجویان دانشکده حضرت نرجس (س) دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان در رشته علوم قرآن و حدیث امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: الحمدالله با لطف خدا و عنایت امام عصر (عج) توانستم در المپیاد علمی دانشجویی کشوری رتبه برتر را کسب کنم.

وی با اشاره به اینکه این المپیاد در واقع رقابت سراسری و کشوری دانشجویان رتبه الف در رشته‌های گوناگون دانشگاه‌های مختلف است، افزود: آزمون‌های المپیاد علمی دانش‌آموزی یا دانشجویی یک فرصت مناسب برای محک زدن خود فرد است و از جمله مزایای آن شرکت در مقطع بالاتر یعنی کارشناسی ارشد بدون آزمون کنکور است که رتبه‌های برتر یک تا سه جزو بنیاد نخبگان محسوب می‌شوند و در صورت تمایل می‌توانند بورسیه شوند.

این دانشجوی نخبه هدف از شرکت در این آزمون را محک سطح علمی خود دانست و افزود: این اولین آزمونی بود که در ابتدا استانی و سپس کشوری به پیشنهاد استادم شرکت کردم. بی‌شک تشویق‌های وی خیلی به من امید داد و طبیعی است که آدمی در میانه راه خسته و یا جا بزند، ولی خوشبختانه با عنایت خداوند متعال موفق شدم.

علی‌پور همچنین از دیگر دانشجویان خواست: اگر شرایط را دارند، حتما در المپیاد‌ها شرکت کنند.

وی اظهار داشت: سختی‌ها و محدودیت‌های زیادی قبل از هر آزمونی وجود دارد، اما وقتی نتایجی که بعد از آن به‌دست می‌آید سختی‌ها برایمان آسان و با جان و دل پذیرفته می‌شوند

دانشجوی برتر المپیاد علمی دانشجویان کشور در پایان از حمایت‌های اساتید دانشگاه قدردانی کرد.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار