قرارگاه انقلابی سلام درخصوص دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیانه ای صادر کرد .
کد خبر: ۱۱۲۹۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱ 03 October 2023

قرارگاه سلام به عنوان بخشی از جریان انقلابی و متدین کشور و استان است که مورد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیانیه سوم خود را منتشر کرد. 

در این بیانیه آمده است:

مردم متدین و انقلابی دیار رشادت و شهادت اصفهان سلام 
ایام ماه ربیع الاول و میلاد نبی مرسل حضرت محمدمصطفی صلوات الله علیه و آله بر شما و همه مسلمانان جهان مبارک باد.
و گرامی باد یاد و خاطره ی شهدای گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس که با خون خود نهال نوپای انقلاب اسلامی را قوت بخشیدند و در زمانی که باید، نقش بی بدیل خویش را ایفا نمودند و راست قامتان جاودانه ی تاریخ شدند.
و اکنون با استعانت از حضرت ولی عصر عج، به اطلاع میرساند به لطف الهی بنا بر اخبار رسیده، نیروهای متعهد و متخصص واجد صلاحیت، به میزان قابل توجهی اقدام به پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی نموده اند و طلیعه ی شکل گیری مجلسی خدمت گذار و موثر و انقلابی، نمایان شده است. امید می رود با انتخاب بهترین ها شاهد شکوفایی و توانمندی هرچه بیشتر مجلس شورای اسلامی در حل مشکلات بزرگ مردم و به ویژه حل مشکلات لاینحل باقیمانده از ادوار مختلف در استان و شهرستان اصفهان باشیم.
در بخش دیگر این بیانیه آمده است: قرارگاه انقلابی سلام بر خود لازم می داند مراتب تقدیر و تشکر خود را از همه کسانی که پیرو بیانیه شماره 2 این قرارگاه احساس تکلیف نموده و پا به این عرصه ی مهم و حیاتی از ساحت سیاسی و مدیریتی جمهوری اسلامی نهادند، بجا آورد و در پی سوالات مکرر و درخواستهای مطرح شده، به اطلاع می رساند این قرارگاه طی هفته های آینده بصورت مشروح برنامه ی خود را که در بستری متفاوت و نوین و با هدف جامعیت در سنجش توانمندی های لازم و در راستای پیاده سازی فرایندی شفاف و نتیجه گرا با همکاری و همراهی و مساعی مشترک بیش از سیصد نفر از نخبگان علمی، سیاسی، اجتماعی وفرهنگی شهر اصفهان در شناسایی اصلحین از میان واجدین شرایط طراحی و آماده شده است، به اطلاع مردم عزیز خواهد رساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار