رییس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز از رشد ۷۲۰ درصدی کشف قاچاق کالا در این استان در سال گذشته خبرداد .
کد خبر: ۱۱۲۵۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱ 10 September 2023

رشد کشف کالای قاچاق در استان/ البرز مقصد و بارانداز کالاهای قاچاق است

به گزارش «تابناک البرز» یاسر نژاد فلاح افزود: این رکورد در کشور بی سابقه بوده به طوریکه امسال نیز تاکنون در بحث کشفیات قاچاق کالا توانسته ایم رتبه نخست کشوری را کسب کنیم .

وی بیان کرد: امروز در بحث های نظارتی بیشتر بر روی کشفیات قاچاق کلان کالا تمرکز داریم و با اجرای طرح های مختلف کنترل دراین زمینه اقدامات موثری داشته ایم .

نژاد فلاح یاد آورشد: طرح شناسه دار کردن لوازم خانگی، طرح دارویاب ، طرح های نظارتی بر توزیع پوشاک و دخانیات نشان از رصد ویژه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز در زمینه کشفیات قاچاق دارد .

رییس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز اضافه کرد: بیشتر پرونده های کشفیات در استان مربوط به کالا است .

وی در ادامه با بیان اینکه استان البرز مقصد و بارانداز کالاهای قاچاق است گفت: تمام تلاش خود را با همکاری دستگاه اجرایی ذیربط دراین زمینه بکار بسته ایم تا بتوانیم گام های موثری را در مقابله با پدیده مخرب قاچاق کالا برداریم .

وی قاچاق کالا را پدیده ای موثر در تخریب اقتصاد داخل کشور دانست و تاکید کرد: براین اساس با تشدید طرح های نظارتی و کنترلی تلاش می شود اقدامات موثری را در مقابله با این پدیده داشته باشیم .

نژاد فلاح یادآور شد: تصمیم گیری برای پرونده کالاهایی همچون اسلحه و مشروبات الکلی که ورود آنها به کشور ممنوع است و در اجرای طرح های نظارتی کشف شده اند در اختیار مرجع دادستانی قرار می گیرد .

رییس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز گفت: برخی از کالاهای قاچاق نیز مانند سوخت و آرد که تولید داخل بوده و عرضه خارج از شبکه دارند پس از کشف پرونده برای آنها تشکیل می شود .

وی گفت: برخی از کالاهای قاچاق نیز از طریق سایت اموال تملیکی برای عرضه به عموم به مزایده گذاشته می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار