معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: در بازه زمانی یک ماهه 110 هزار و 137 مسافر از طریق هشت هزار و 639 سفر در محورهای مواصلاتی استان جابه‌جا شدند.
کد خبر: ۱۱۶۲۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹ 14 April 2024

به گزارش «تابناک البرز» میثم قدمی اظهار کرد: با آغاز طرح سفرهای نوروزی (24 اسفندماه سال ۱۴۰۲) تا بیست و چهارم فروردین سال جاری، 110 هزار و 137 مسافر در محورهای مواصلاتی استان جابه‌جا شدند.

وی اولویت اصلی در جابه‌جایی مسافران از طریق ناوگان حمل ونقل عمومی را تامین رفاه و ایمنی آنان دانست و افزود: برای تحقق این هدف سامانه‌های ارتباطی و نظارتی گسترده‌ای به طرق مختلف برای ارتباط با مسافران از جمله نظرسنجی الکترونیکی حین سفر و سامانه در نظر گرفته شده است.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با اشاره به اینکه جابه‌جایی مسافران از طریق هشت هزار و 639 سفر انجام شده است، گفت: خوشبختانه به‌رغم حجم بالای مسافرت‌ها از استان البرز در ایام نوروز، تقاضای سفر با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی باتوجه به ظرفیت‌های موجود به درستی پاسخ داده شد و جابه‌جایی مسافران به بهترین نحو ممکن صورت گرفت.

قدمی در پایان گفت: تعداد مسافر جابه‌جا شده در البرز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 4 درصد و میزان سفر 7 درصد افزایش داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار