استاندار سمنان از صدور مجوز به‌کارگیری ۱۰۰ نفر نیروی تخصصی در دستگاه‌های اجرایی این استان برای ارائه خدمت بهتر و مطلوب‌تر به مردم خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۲۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳ 25 August 2023

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از خبرگزاری فارس، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان پیش‌ازظهر امروز در آیین معرفی و تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر استان سمنان در جشنواره شهید رجایی اظهار کرد: عملکرد مسؤولان و مدیران نظام جمهوری اسلامی در استان سمنان اعتمادساز است؛ بنابراین هنر ما باید امروز مردم‌داری و ارائه خدمت شایسته و مطلوب به آن‌ها باشد.

وی افزود: در‌های اتاق مدیران استان سمنان باید برای گره‌گشایی و حل مشکلات مردم همواره باز باشد و مدیران باید به‌صورت میدانی کنار مردم باشند.

استاندار سمنان تأکید کرد: ما مسؤولان باید به معنای واقعی خدمتگزار مردم باشیم؛ چراکه امروز فرصت طلایی برای ارائه خدمت شایسته به مردم است، وباید به گونه‌ای خدمتگزاری کنیم تا مردم آرزوی قرار نداشتن ما در این پست‌های مدیریتی را نداشته باشند.

هاشمی با اشاره به اینکه در حوزه جشنواره شهید رجایی بالغ بر یک هزار ساعت ارزیابی به صورت مستند و تخصصی کار کارشناسی صورت گرفته است، گفت: از امروز تلاش مدیران استان سمنان بیش از پیش میدانی، جهادی و انقلابی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در قالب طرح شهید زین‌الدین، مجوز به‌کارگیری بالغ بر ۱۰۰ نفر نیروی تخصصی در دستگاه‌های اجرایی برای ارائه خدمت بهتر و مطلوب‌تر به مردم صادر شده است که اقدامات لازم انجام می‌گیرد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار