مدیرکل کمیته امداد استان مازندران در پیامی فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۱۱۶۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲ 26 July 2023

به گزارش تابناک مازندران، مدیرکل کمیته امداد استان مازندران در پیامی فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفت.

 

پیام تسلیت مدیرکل کمیته امداد مازندران به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی  

متن پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
اَلسَّلامُ عَلَی الْحُسَیْن وَ عَلی عَلَیِ بْن الْحُسَین وَ عَلی اَوْلادِ الْحُسَیْن وَ عَلی اَصحابِ الْحُسَین

مپندار که تنها عاشوراییان را بدان بلا آزموده‌اند و لا غیر…صحرای بلا به وسعت همه تاریخ است.

محرم ماه آگاهی و مدرسه عشق است که باید در آن درس آموخت. کربلا صحنه نمایش رویارویی حق و باطل و حماسه پرشکوه جانبازی و شهادت طلبی است و امام حسین (ع) بهترین آموزگار است.

کربلا صحنه وقوع حماسه جاویدی است که وجدان انسان‌های آگاه، صلابت آسمانی‌اش را ستایش می‌کند و در برابر قداست و عظمت آن سر تعظیم فرود می‌آورد.

عـاشورا در طول قرن‌ها پس از واقعه کربلا همواره نماد آزاداندیشی است وبه ما آمـوخته است که در ماجرای دفاع از دین، بصیرت بیش از خصلت‌های دیگر، برای انسان لازم است و بـرای حفظ دین باید فداکاری کرد و از همه چیز گذشت.

امـروز فرهنگ عاشورایی چنان در عـمق جان‌ها و دل‌ها اثر گذاشته که همه ساله در این روزها، اوج عـشق و اخلاص نسبت به حسین بن علی(ع) و یاران باوفایشان به نمایش گذاشته می شود و این وظیفه ماست که فرهنگ عاشورا و پیام آزادگي، بصيرت و حق خواهي کربلا را خوب بشناسیم و سرمشق زندگی خود قرار دهیم.

اینجانب؛ فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی را که یادآور شعار بلند « هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة» امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان است را به محضر حضرت ولیعصر (عج) و همه عاشقان سیدالشهداء(ع) تسلیت عرض کرده و امیدوارم این عزاداری ها مقدمات برپایی نظام جهانی مبتنی بر عدالت و بر پایه تعالیم جهان شمول اسلام را فراهم و راه را برای حکومت جهانی مهدی موعود(عج) هموار کند.

میثم معافی
مدیر کل کمیته امداد استان مازندران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار