فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: رسالت مهم سپاه در گام دوم انقلاب دفاع همه جانبه از ارزش های اسلامی و خدمت صادقانه با مردم است و سپاه با تکیه بر بیانات مقام معظم رهبری و با رویکرد انقلابی و مردمی به سمت قوی شدن کشور در همه ابعاد گام برمی دارد.
کد خبر: ۱۰۹۹۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵ 08 April 2023

 


به گزارش تابناک مرکزی،سردار محسن کریمی در دیدار با جمعی از مدیران ادارات و صنایع استان و بسیجیان حوزه شهید رجایی(ره) اراک افزود: برنامه مهم سپاه در سالجاری تحقق ایران قوی در همه بخش ها است و با پشتوانه بسیج مردمی در این مسیر شتابنده حرکت خواهیم کرد و سپاه با عمل صالح ، مجاهدت و معنویت در طی این سال ها دستاوردهای بسیاری برای انقلاب به ماندگار گذاشته و کارنامه موفق سپاه در بخش های مختلف نمایشگر هویت و ظرفیت های عظیم ملت ایران است.
وی ادامه داد: انقلابی ماندن و انقلابی زیستن و عمل کردن مهمترین بخش هویتی سپاه است و سپاه به بزرگی انقلاب عمل می کند و این نهاد مقدس همواره در مسیر نورانی خود مستحکم و با اراده ایستاده است.
سردار کریمی اضافه کرد: فرزندان غیرتمند ایران اسلامی با خودباوری و ما می توانیم در طی این سال ها افتخارات بزرگی کسب کرده اند و این روحیات ارزشمند امروز باید برای جوانان و نوجوانان نهادینه شود و این مهم در گرو جهاد تبیین است.
وی با اشاره به اهمیت تحقق شعار سال بیان کرد: با توجه به سنت حسنه سنوات گذشته مقام معظم رهبری سال جدید را به عنوان مهار تورم و رشد تولید نامگذاری کردند و نامگذاری سال ها بسیار سنجیده است و بهترین نسخه درمان حل مشکلات کشور تحقق بیانات ایشان است و همه دستگاه ها برای اجرای فرمان رهبری باید بسیج شوند.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: کمک به دستگاه های دولتی و اجرایی در راستای اجرای فرامین و بیانات مقام معظم رهبری از مهمترین برنامه های سپاه است که در این راستا اقشار ۲۲ گانه سازماندهی شده اند و محور فعالیت اقشار بسیج اندیشه ورزی است و سپاه و بسیج تمام قد برای تحقق شعار سال در کنار دستگاه های اجرایی در میدان جهاد و خدمت حضور دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار